С главата напред

Още когато от Under the Line изтече информацията, че трима от техните почитаеми автори и селекционери дебютират в категория streetwear с малка, но съдържателна колекция шапки, разцъкахме внимателно осемте артикула с етикет 45 Street и цъкнахме осем пъти с език. След това живо се заинтересувахме на кого точно трябва да стиснем ръката за това така жизнерадостно, адекватно и - в най-положителния смисъл на думата - комерсиално включване в ефира. Изяснихме следното:

Единият от близнаците, Георги Стоилов (вляво на вашите екрани), е моден дизайнер с магистърска степен от НХА и шампионска титла от международния конкурс за млади таланти Off Fashion 2011 в Полша. Другият, Димитър Стоилов (в центъра), се подготвя да стане треньор по голф в НСА, но дълги години е бил баскетболист. Братята са имали готова идея, концепция и име за настоящия моден бранд още преди шест години. Необходимо е било обаче съдбата и бурният нощен живот да ги срещнат с финансиста, анализатор продажби и шест години по-възрастен от тях Николай Темелков (най-вдясно), за да се стигне до този въодушевяващ дебют, към който до края на април ще се присъедини и линия потници с прелъстителна млада дама по цици.

Момчетата не претендират за нищо друго, освен за качеството на изработка и дизайн, който има всички основания да си отвоюва територия и на международния пазар. Експанзията на 45 Street отвъд пределите на София ще тръгне от Бургас и Берлин още с лятната колекция, а ние ги поканихме на кафе у нас, за да измъкнем и някои други подробности.

Как сте си разпределили ролите в 45 Street?
Николай:
Веднага мога да кажа, че аз съм най-организираният и най-отговорният от тримата. Те са по-креативно настроени и респективно - по-разсеяни и така нататък, знаете как е... Имам и повече опит.
Димитър:
Аз имам повече нюх. И се занимавам най-много с рисърча.
Георги:
Аз... (умисля се, едноминутно мълчание)
Николай:
Георги е добър с цветовете. Той е и нашият човек, който предусеща трендовете. Имаме доста сезони наблюдения върху него. Рисува си някакви скици вкъщи и няколко месеца по-късно ги виждаме тези неща на прет-а-портетата. Което мен лично ме е изумявало много сериозно много пъти.
Георги:
И тримата сме добри и заради това сме екип. В XXI век, ако не можеш да работиш в екип, ти си никой - на това ме научи Академията.

Защо се спряхте точно на петпанелна кройка?
Георги:
Защото това харесваме.
Димитър:
Не е например заради движението Cool Kids, които ходят с петпанелни шапки, с бомбъри, с навити крачоли и с готини маратонки.
Николай:
Тези шапки набраха суперголяма скорост в Щатите преди няколко години. В Европа манията тече в момента с пълна сила.
Димитър: На нас просто ни харесва как стои на главата - съвсем различна визия от класическата бейзболна шапка.
Георги:
Да, накарахме ужасно много хора, които не носят шапка, да сложат.
Николай:
Аз съм един от тях. Това е първата, с която се харесвам, като кройка.
Георги:
Но със сигурност няма да е единственият модел, който правим.

На какви тестове и изпитания подложихте шапките, преди да ги пуснете в производство?
Николай:
Мнооого сериозно носене на прототипи.
Димитър:
Близо година, да.
Николай:
За да видим как се държи материята (вълна, водоустойчив памук и кожа - б. а.), отпуска ли се, въобще кройката дали е достатъчно добра. Петпанелна си е петпанелна, но ние сме минали през доста прототипи до финалната наша кройка, която да ни харесва и като дълбочина, и като разположение на козирката, и всичко останало.

Какви са отзивите до момента?
Николай:
Почти всички 40 броя, бяха изчерпани три дни след пускането на сайта и дотук нямаме оплаквания, честно казано.
Георги:
А Мони какво коментира в събота? В събота най-накрая успяхме да излезем за малко да се видим с познати в Culture Beat...
Николай:
...където се получи така, че имаше пет души с наши шапки. Всичките бяха различни, слава Богу, нямаше нацупени. Но Мони дойде при мен и ми каза следното: „Виж какво, толкова лично си приемам шапката, че като я гледам тая мацка, все едно носи нещо мое."

Как се котират гроздето, лимоните и горските плодове специално?
Димитър:
Оказа се, че хората им се кефят много.
Николай:
А ние по принцип и тримата сме почитатели на basic нещата. То си личи по колекцията - шест от шапките са с изчистен дизайн.
Георги:
Пет.
Димитър:
Всъщност са четири на четири.
Николай:
Окей. Въпросът е, че най-голям интерес предизвикаха точно тези шапки, които смятахме за леко рискови. Много приятна изненада. И сме супердоволни, защото пазарът реално ни върна информация, че може да се развихрим колкото си искаме.
Георги:
(поверително) В следващия рилийз почти няма да има basic.
Николай:
Но то е свързано все пак и с лятото - нормално е да е шарено, да е весело.

Сега трябва да ви снимаме с шапките. Кой по коя си пада?
Димитър:
Аз имам розова. Момчетата си нямат техни.
Николай:
За нас не останаха. Аз харесвам Petrol Tweed.
Георги:
За мен Kashmir, плодовете... Аз харесвам всичко.

Колекцията е на 45str.com

Текст Елена Друмева / Фотография Васил Танев

Още когато от Under the Line изтече информацията, че трима от техните почитаеми автори и селекционери дебютират в категория streetwear с малка, но съдържателна колекция шапки, разцъкахме внимателно осемте артикула с етикет 45 Street и цъкнахме осем пъти с език. След това живо се заинтересувахме на кого точно трябва да стиснем ръката за това така жизнерадостно, адекватно и - в най-положителния смисъл на думата - комерсиално включване в ефира. Изяснихме следното:

Единият от близнаците, Георги Стоилов (вляво на вашите екрани), е моден дизайнер с магистърска степен от НХА и шампионска титла от международния конкурс за млади таланти Off Fashion 2011 в Полша. Другият, Димитър Стоилов (в центъра), се подготвя да стане треньор по голф в НСА, но дълги години е бил баскетболист. Братята са имали готова идея, концепция и име за настоящия моден бранд още преди шест години. Необходимо е било обаче съдбата и бурният нощен живот да ги срещнат с финансиста, анализатор продажби и шест години по-възрастен от тях Николай Темелков (най-вдясно), за да се стигне до този въодушевяващ дебют, към който до края на април ще се присъедини и линия потници с прелъстителна млада дама по цици.

Момчетата не претендират за нищо друго, освен за качеството на изработка и дизайн, който има всички основания да си отвоюва територия и на международния пазар. Експанзията на 45 Street отвъд пределите на София ще тръгне от Бургас и Берлин още с лятната колекция, а ние ги поканихме на кафе у нас, за да измъкнем и някои други подробности.

Как сте си разпределили ролите в 45 Street?
Николай:
Веднага мога да кажа, че аз съм най-организираният и най-отговорният от тримата. Те са по-креативно настроени и респективно - по-разсеяни и така нататък, знаете как е... Имам и повече опит.
Димитър:
Аз имам повече нюх. И се занимавам най-много с рисърча.
Георги:
Аз... (умисля се, едноминутно мълчание)
Николай:
Георги е добър с цветовете. Той е и нашият човек, който предусеща трендовете. Имаме доста сезони наблюдения върху него. Рисува си някакви скици вкъщи и няколко месеца по-късно ги виждаме тези неща на прет-а-портетата. Което мен лично ме е изумявало много сериозно много пъти.
Георги:
И тримата сме добри и заради това сме екип. В XXI век, ако не можеш да работиш в екип, ти си никой - на това ме научи Академията.

Защо се спряхте точно на петпанелна кройка?
Георги:
Защото това харесваме.
Димитър:
Не е например заради движението Cool Kids, които ходят с петпанелни шапки, с бомбъри, с навити крачоли и с готини маратонки.
Николай:
Тези шапки набраха суперголяма скорост в Щатите преди няколко години. В Европа манията тече в момента с пълна сила.
Димитър: На нас просто ни харесва как стои на главата - съвсем различна визия от класическата бейзболна шапка.
Георги:
Да, накарахме ужасно много хора, които не носят шапка, да сложат.
Николай:
Аз съм един от тях. Това е първата, с която се харесвам, като кройка.
Георги:
Но със сигурност няма да е единственият модел, който правим.

На какви тестове и изпитания подложихте шапките, преди да ги пуснете в производство?
Николай:
Мнооого сериозно носене на прототипи.
Димитър:
Близо година, да.
Николай:
За да видим как се държи материята (вълна, водоустойчив памук и кожа - б. а.), отпуска ли се, въобще кройката дали е достатъчно добра. Петпанелна си е петпанелна, но ние сме минали през доста прототипи до финалната наша кройка, която да ни харесва и като дълбочина, и като разположение на козирката, и всичко останало.

Какви са отзивите до момента?
Николай:
Почти всички 40 броя, бяха изчерпани три дни след пускането на сайта и дотук нямаме оплаквания, честно казано.
Георги:
А Мони какво коментира в събота? В събота най-накрая успяхме да излезем за малко да се видим с познати в Culture Beat...
Николай:
...където се получи така, че имаше пет души с наши шапки. Всичките бяха различни, слава Богу, нямаше нацупени. Но Мони дойде при мен и ми каза следното: „Виж какво, толкова лично си приемам шапката, че като я гледам тая мацка, все едно носи нещо мое."

Как се котират гроздето, лимоните и горските плодове специално?
Димитър:
Оказа се, че хората им се кефят много.
Николай:
А ние по принцип и тримата сме почитатели на basic нещата. То си личи по колекцията - шест от шапките са с изчистен дизайн.
Георги:
Пет.
Димитър:
Всъщност са четири на четири.
Николай:
Окей. Въпросът е, че най-голям интерес предизвикаха точно тези шапки, които смятахме за леко рискови. Много приятна изненада. И сме супердоволни, защото пазарът реално ни върна информация, че може да се развихрим колкото си искаме.
Георги:
(поверително) В следващия рилийз почти няма да има basic.
Николай:
Но то е свързано все пак и с лятото - нормално е да е шарено, да е весело.

Сега трябва да ви снимаме с шапките. Кой по коя си пада?
Димитър:
Аз имам розова. Момчетата си нямат техни.
Николай:
За нас не останаха. Аз харесвам Petrol Tweed.
Георги:
За мен Kashmir, плодовете... Аз харесвам всичко.

Колекцията е на 45str.com

Текст Елена Друмева / Фотография Васил Танев

Гласували общо: 1 потребители