Само погледни сивито на Уес Крейвън. Бащата на Фреди Крюгер и Кошмарите на Елм стрийт. Името му (дали като режисьор, сценарист, или и двете) стои под още класики като Последната къща вляво, Хълмовете имат очи, Зоната на здрача, Шокър и дори оная глупост Червено око, която и Силиън Мърфи не можа да спаси. Нека не забравяме и трите части на Писък.
А, точно с Писък си идваме на думата: историята е все същата - тийнейджъри мрат на поразия и никой не знае
кой е убиецът. В началото получаваме задължителната
предистория за отдавна умрял психопат, който се връща да тормози малко село в Америка, а драмата е в това дали
става въпрос за нещо свръхестествено, или за някакъв съвсем реален кретен, без капчица фантазия
и със сериозни проблеми в детството. Като казахме сериозни проблеми,
ето ти още
един - защо
му трябва на човек да седи в салона като ученичка с 3D очила на носа и да гледа хорър, който няма никаква нужда
от аматьорски изпълнена триизмерност като тази. Хайде повече да
не се учат върху нас,
а?
с една дума
ХОРЪР. За първи филм на ужасите се счита 2-минутният Замъкът на Дявола (1896) на французина Жорж Мелие.
Само погледни сивито на Уес Крейвън. Бащата на Фреди Крюгер и Кошмарите на Елм стрийт. Името му (дали като режисьор, сценарист, или и двете) стои под още класики като Последната къща вляво, Хълмовете имат очи, Зоната на здрача, Шокър и дори оная глупост Червено око, която и Силиън Мърфи не можа да спаси. Нека не забравяме и трите части на Писък.
А, точно с Писък си идваме на думата: историята е все същата - тийнейджъри мрат на поразия и никой не знае
кой е убиецът. В началото получаваме задължителната
предистория за отдавна умрял психопат, който се връща да тормози малко село в Америка, а драмата е в това дали
става въпрос за нещо свръхестествено, или за някакъв съвсем реален кретен, без капчица фантазия
и със сериозни проблеми в детството. Като казахме сериозни проблеми,
ето ти още
един - защо
му трябва на човек да седи в салона като ученичка с 3D очила на носа и да гледа хорър, който няма никаква нужда
от аматьорски изпълнена триизмерност като тази. Хайде повече да
не се учат върху нас,
а?
с една дума
ХОРЪР. За първи филм на ужасите се счита 2-минутният Замъкът на Дявола (1896) на французина Жорж Мелие.