за Форума на Хумболт. Красотата ѝ е небрежна, а начинът, по който поднася знанията си
за града, построен върху блато, е колкото професионален, толкова и ненатрапчив.
Въпреки това погледът ѝ понякога отскача към кафенето в двора на Градския музей,
за да провери дали той е там, дали все още е там, дали отново е там. Той.
Но Йоханес си отива, напуска я и светът на Ундине се срива. Магията вече я няма.
благодарение на „Андарта Студио“, както и с подкрепата на „Гранд оптикс”
и „Джой оптикс”. Специални благодарности за подкрепата на тъмен ресторант
„Тенебрис” – там, където зрението не присъства, но останалите сетива се разгръщат.
екипът му отново е домакин на част от програмата Cinema Politica,
чиито селекционер е Светла Търнин!
с политическа и социална тематика от цял свят. Създадена е през 2003 в Монреал
и има близо сто клона в Канада и по света. Основната идея на CINEMA POLITICA
е да образова, чрез документални прожекции с ВХОД СВОБОДЕН!
и Катар, дело на режисьора Абдала Ал-Хатиб. Лагерът Ярмук в Дамаск преди години
е бил мястото с най-голяма концентрация на палестински бежанци. Дневникът
на Абдала Ал-Хатиб за бруталната обсада на лагера е изключително важно свидетелство.
През 2013 г. режимът на Асад блокира всички пътища към и от Ярмук. В условията на обсада
жителите му са лишени от храна, вода и контакт с външния свят. Камерата на Ал-Хатиб
ни повежда из улиците на квартала и ни среща с участници в оживените протести.
на хирурга Серхий, който е заловен от руските войски в зоната на конфликта в Източна Украйна.
Докато е в плен, той е изложен на ужасяващи сцени на унижение, насилие и безразличие
към човешкия живот... След освобождаването си той се завръща в удобния си средностатистически
апартамент и се опитва да намери смисъл в живота, като възстанови отношенията с дъщеря си
и бившата си съпруга. Той се учи как отново да бъде човек, как да бъде баща,
който помага на дъщеря си, която се нуждае от неговата любов и подкрепа.
Медиите в света обърнаха специално внимание на факта, че Дюкурно е едва втората жена-режисьор,
която печели „Златна палма“ – след Джейн Кемпиън, която получава отличието през 1993 година
за „Пианото“. Историята на „Титан“ запознава зрителите с Алексия – преживяла като дете
автомобилна катастрофа, с имплантирана титаниева пластина в главата. Тя открива,
че на подсъзнателно ниво има странна емоционална връзка с автомобилите
и след това събитията в живота ѝ стават неконтролируеми…
Сюжетът отвежда зрителите във Франция в далечната революционна 1789 година, когато
гастрономията е изцяло във владение на аристократите. Престижът на всеки благороднически
дом зависи от качеството и репутацията на неговата трапеза. Когато талантливият, но горделив
готвач Мансерон сервира неодобрено ястие, създадено от самия него, на вечеря, организирана
от егоцентричния херцог Шамфор, последствията са жестоки и той незабавно е уволнен…
Тази история води до... създаването на първия ресторант във Франция.
разказва за ранните години на Златан Ибрахимович, който израства в престъпен шведски квартал.
Роден в семейство на балкански имигранти, за Златан футболът е начин за бягство
от тежката действителност. Забележителният му талант и целеустременост го изстрелват
напук на всички до върховете на световния футбол, където играе за клубове като
Аякс, Ювентус, Интер, Милан, Барселона, Пари Сен Жермен и Манчестър Юнайтед.
Душан Милич „Мрак“ впечатлява международните филмови специалисти
и към копродукцията между Сърбия, Дания и България се присъединяват продуценти
от Италия и Гърция. Резултатът е въздействащ психологически трилър, като историята
е директно свързана с последиците от войната в Косово, но със своята условност
и метафоричност разказът придобива универсално звучене.
с майка си и дядо си. Когато слънцето залезе, семейството се барикадира в къщата,
уплашено от ужасите, които се чуват в гората. Дали страхът в обсадената къща е отглас
от времето на войната или е плод на въображението на обитателите, въпреки присъствието
на международните сили за сигурност в региона? Няма физически доказателства,
че се случва нещо лошо, но с всяка следваща нощ страхът отново ги обзема...
режисьор Леван Когуашвили, който беше председател
на Документалното жури на 26-ия София Филм Фест.
награда на журито на фестивала във Фрибург, Швейцария.
в Ню Йорк, за да помогне на сина си Сосо, изпаднал в затруднение, след като не успява
да върне заема, взет от собственика на ресторант Амир. Така започва историята
на баща и син, които не само се опитват да намерят пари, но постепенно започват
да се преоткриват един друг и опознават странния микрокосмос на Брайтън Бийч.
ОЧАКВАМЕ Ви на #КИНО!
ДОМ НА КИНОТО | 15:00 | БИЛЕТИ
за Форума на Хумболт. Красотата ѝ е небрежна, а начинът, по който поднася знанията си
за града, построен върху блато, е колкото професионален, толкова и ненатрапчив.
Въпреки това погледът ѝ понякога отскача към кафенето в двора на Градския музей,
за да провери дали той е там, дали все още е там, дали отново е там. Той.
Но Йоханес си отива, напуска я и светът на Ундине се срива. Магията вече я няма.
благодарение на „Андарта Студио“, както и с подкрепата на „Гранд оптикс”
и „Джой оптикс”. Специални благодарности за подкрепата на тъмен ресторант
„Тенебрис” – там, където зрението не присъства, но останалите сетива се разгръщат.
екипът му отново е домакин на част от програмата Cinema Politica,
чиито селекционер е Светла Търнин!
с политическа и социална тематика от цял свят. Създадена е през 2003 в Монреал
и има близо сто клона в Канада и по света. Основната идея на CINEMA POLITICA
е да образова, чрез документални прожекции с ВХОД СВОБОДЕН!
и Катар, дело на режисьора Абдала Ал-Хатиб. Лагерът Ярмук в Дамаск преди години
е бил мястото с най-голяма концентрация на палестински бежанци. Дневникът
на Абдала Ал-Хатиб за бруталната обсада на лагера е изключително важно свидетелство.
През 2013 г. режимът на Асад блокира всички пътища към и от Ярмук. В условията на обсада
жителите му са лишени от храна, вода и контакт с външния свят. Камерата на Ал-Хатиб
ни повежда из улиците на квартала и ни среща с участници в оживените протести.
на хирурга Серхий, който е заловен от руските войски в зоната на конфликта в Източна Украйна.
Докато е в плен, той е изложен на ужасяващи сцени на унижение, насилие и безразличие
към човешкия живот... След освобождаването си той се завръща в удобния си средностатистически
апартамент и се опитва да намери смисъл в живота, като възстанови отношенията с дъщеря си
и бившата си съпруга. Той се учи как отново да бъде човек, как да бъде баща,
който помага на дъщеря си, която се нуждае от неговата любов и подкрепа.
Медиите в света обърнаха специално внимание на факта, че Дюкурно е едва втората жена-режисьор,
която печели „Златна палма“ – след Джейн Кемпиън, която получава отличието през 1993 година
за „Пианото“. Историята на „Титан“ запознава зрителите с Алексия – преживяла като дете
автомобилна катастрофа, с имплантирана титаниева пластина в главата. Тя открива,
че на подсъзнателно ниво има странна емоционална връзка с автомобилите
и след това събитията в живота ѝ стават неконтролируеми…
Сюжетът отвежда зрителите във Франция в далечната революционна 1789 година, когато
гастрономията е изцяло във владение на аристократите. Престижът на всеки благороднически
дом зависи от качеството и репутацията на неговата трапеза. Когато талантливият, но горделив
готвач Мансерон сервира неодобрено ястие, създадено от самия него, на вечеря, организирана
от егоцентричния херцог Шамфор, последствията са жестоки и той незабавно е уволнен…
Тази история води до... създаването на първия ресторант във Франция.
разказва за ранните години на Златан Ибрахимович, който израства в престъпен шведски квартал.
Роден в семейство на балкански имигранти, за Златан футболът е начин за бягство
от тежката действителност. Забележителният му талант и целеустременост го изстрелват
напук на всички до върховете на световния футбол, където играе за клубове като
Аякс, Ювентус, Интер, Милан, Барселона, Пари Сен Жермен и Манчестър Юнайтед.
Душан Милич „Мрак“ впечатлява международните филмови специалисти
и към копродукцията между Сърбия, Дания и България се присъединяват продуценти
от Италия и Гърция. Резултатът е въздействащ психологически трилър, като историята
е директно свързана с последиците от войната в Косово, но със своята условност
и метафоричност разказът придобива универсално звучене.
с майка си и дядо си. Когато слънцето залезе, семейството се барикадира в къщата,
уплашено от ужасите, които се чуват в гората. Дали страхът в обсадената къща е отглас
от времето на войната или е плод на въображението на обитателите, въпреки присъствието
на международните сили за сигурност в региона? Няма физически доказателства,
че се случва нещо лошо, но с всяка следваща нощ страхът отново ги обзема...
режисьор Леван Когуашвили, който беше председател
на Документалното жури на 26-ия София Филм Фест.
награда на журито на фестивала във Фрибург, Швейцария.
в Ню Йорк, за да помогне на сина си Сосо, изпаднал в затруднение, след като не успява
да върне заема, взет от собственика на ресторант Амир. Така започва историята
на баща и син, които не само се опитват да намерят пари, но постепенно започват
да се преоткриват един друг и опознават странния микрокосмос на Брайтън Бийч.
ОЧАКВАМЕ Ви на #КИНО!