Мръсна игра

Джоуел Шумахер направи име с Батман и Робин и Батман завинаги още в средата на 90-те, а между тях успя да вмъкне и леко скучноватата драма Време за убиване по Гришъм с още по-скучноватия Матю Маконъхи. Тук обаче трябва да обърнем внимание на оператора Анджей Бартковяк, който отново застава зад камера след десетгодишно приключение като режисьор (негови са Ромео трябва да умре и Уличен боец). Сега двамцата са ни приготвили клаустрофобичен трилър с банално начало, но затова пък с няколко изненадващи врътки по средата.

Никълъс Кейдж и Никол Кидмън са вкусна хапка за изнудвачите - той е търговец на диаманти, а тя - архитект, сама проектирала шикозното им гнезденце. Една чудна вечер на вратата им похлопват полицаи, които впоследствие се оказват гадове с качулки и категоричната реплика „Давай всички скъпоценности". С течение на драмата около уж перфектното семейство започват да изскачат разни мръсни тайнички и нещата съвсем се сговняват.

с една дума
ДИАМАНТИ. По бляскавата им красота първи се увличат индийците - споменават скъпоценните камъни в книгите си още през ІV век пр.н.е. Най-често ще ги видиш върху годежни пръстени благодарение на компанията De Beers - именно те ги превръщат в популярен подарък с рекламната си кампания от 1900 година.

Джоуел Шумахер направи име с Батман и Робин и Батман завинаги още в средата на 90-те, а между тях успя да вмъкне и леко скучноватата драма Време за убиване по Гришъм с още по-скучноватия Матю Маконъхи. Тук обаче трябва да обърнем внимание на оператора Анджей Бартковяк, който отново застава зад камера след десетгодишно приключение като режисьор (негови са Ромео трябва да умре и Уличен боец). Сега двамцата са ни приготвили клаустрофобичен трилър с банално начало, но затова пък с няколко изненадващи врътки по средата.

Никълъс Кейдж и Никол Кидмън са вкусна хапка за изнудвачите - той е търговец на диаманти, а тя - архитект, сама проектирала шикозното им гнезденце. Една чудна вечер на вратата им похлопват полицаи, които впоследствие се оказват гадове с качулки и категоричната реплика „Давай всички скъпоценности". С течение на драмата около уж перфектното семейство започват да изскачат разни мръсни тайнички и нещата съвсем се сговняват.

с една дума
ДИАМАНТИ. По бляскавата им красота първи се увличат индийците - споменават скъпоценните камъни в книгите си още през ІV век пр.н.е. Най-често ще ги видиш върху годежни пръстени благодарение на компанията De Beers - именно те ги превръщат в популярен подарък с рекламната си кампания от 1900 година.

Гласували общо: 1 потребители