Животът на Джон Бренън (Кроу) е перфектен до момента, в който мисис Бренън (Банкс) е арестувана за убийство, което не е извършила. След три години влачене по съдилища той решава да я измъкне и да докаже, че тя няма нищо общо с това. За целта Джон се свързва с престъпника Деймън Пенингтън (Лиъм Нийсън), който е спец по бягства и дори е написал книга по въпроса. Двамата разработват сложен план с крайна цел Канада, който, естествено, се оказва крив.
Дори и да не звучи кой знае колко объркващо, действието се точи като локум и на места съвсем откровено ти доскучава. Но ако така или иначе няма какво да правиш в момента, хвърли му едно око.
с една дума
ЗАТВОР. Най-големият се намира в Израел и побира около 14 000 души.
Следващите три дни въобще не е лош - ще кажем по едно
браво на Пол Хагис за режисурата и на Ръсел Кроу и Елизабет Банкс за
актьорските усилия. И сценарият си го бива, но драмата в него просто ни дойде в
повече.
Животът на Джон Бренън (Кроу) е перфектен до момента, в
който мисис Бренън (Банкс) е арестувана за убийство, което не е извършила. След
три години влачене по съдилища той решава да я измъкне и да докаже, че тя няма
нищо общо с това. За целта Джон се свързва с престъпника Деймън Пенингтън (Лиъм
Нийсън), който е спец по бягства и дори е написал книга по въпроса. Двамата
разработват сложен план с крайна цел Канада, който, естествено, се оказва крив.
Дори и да не звучи кой знае колко объркващо, действието се
точи като локум и на места съвсем откровено ти доскучава. Но ако така или иначе
няма какво да правиш в момента, хвърли му едно око.
с една дума
ЗАТВОР. Най-големият се намира в Израел и побира около
14 000 души.