Трябва да говорим за Кевин

В Трябва да говорим за Кевин Тилда Суинтън зарязва леденото си амплоа, за да влезе в ролята на майка, истерясала покрай собствения си син, а докато се чуди откъде тия психопатски наклонности у него и обичала ли го е някога изобщо, нещата се объркват тотално. Ние обаче няма да те объркаме, като кажем, че Тилда прави роля и половина, затова горещо ти препоръчваме да я видиш - лентата се върти в рамките на София Филм Фест, а в образа на сина е Езра Милър, когото познаваме от сериала Californication. Музиката идва директно от Джони Грийнууд от Рейдиохед, сценарият е дело на Рамзи и Рори Киниър (адаптация по едноименния роман на американската журналистка и писателка Лайънел Шрайвър), а режисьорката Лин Рамзи най-редовно си тръгва с награди от Кан, и има защо. Този път Тилда не взе Оскар за ролята си във филма, но и да бе взела, така или иначе щеше да го връчи я на монтажиста, я на някой друг, изпречил е на пътя й, заради което винаги ще я уважаваме.

Текст Мария Македонска

В Трябва да говорим за Кевин Тилда Суинтън зарязва леденото си амплоа, за да влезе в ролята на майка, истерясала покрай собствения си син, а докато се чуди откъде тия психопатски наклонности у него и обичала ли го е някога изобщо, нещата се объркват тотално. Ние обаче няма да те объркаме, като кажем, че Тилда прави роля и половина, затова горещо ти препоръчваме да я видиш - лентата се върти в рамките на София Филм Фест, а в образа на сина е Езра Милър, когото познаваме от сериала Californication. Музиката идва директно от Джони Грийнууд от Рейдиохед, сценарият е дело на Рамзи и Рори Киниър (адаптация по едноименния роман на американската журналистка и писателка Лайънел Шрайвър), а режисьорката Лин Рамзи най-редовно си тръгва с награди от Кан, и има защо. Този път Тилда не взе Оскар за ролята си във филма, но и да бе взела, така или иначе щеше да го връчи я на монтажиста, я на някой друг, изпречил е на пътя й, заради което винаги ще я уважаваме.

Текст Мария Македонска

Гласували общо: 1 потребители