Копия от излъчените епизоди са поискани от MGM и Amazon Studios и двата гиганта обмислят предложения към продуцента.
С излъчените си 4 епизода по БНТ “Войната на буквите” е гледан от изненадващо висок процент от младото поколение. Сериалът преминава отвъд историческите факти, представяйки героите в чисто човешки план, всеки със своите страхове, слабости, страх и чувства. Именно техните взаимоотношения и изключително интересни и плътни художествени образи развиват основния сюжет, който е свързан със създаването на азбуката (което е и в центъра на творбата на Людмила Филипова).
При промотирането на продукцията, екипът сподели, че сценарият на сериала обхваща част от историята, описан в романа на авторката, поради големия времеви отрязък разказан там.
Съдейки по растящия интерес от страна на зрителите, пълният потенциал на проекта предстои да се разгърне. Сериалът печели стабилна аудитория във всички възрастови групи. Увеличението на зрители за втори епизод спрямо първо е с 9.5%, като запазва тенденцията и при трети епизод, нещо много рядко срещано при българските сериали. В YouTube поредицата показва още по-категоричен интерес, където първи епизод има над 135 хил. гледания само за три седмици.
Копия от излъчените епизоди са поискани от MGM и Amazon Studios и двата гиганта обмислят предложения към продуцента.
С излъчените си 4 епизода по БНТ “Войната на буквите” е гледан от изненадващо висок процент от младото поколение. Сериалът преминава отвъд историческите факти, представяйки героите в чисто човешки план, всеки със своите страхове, слабости, страх и чувства. Именно техните взаимоотношения и изключително интересни и плътни художествени образи развиват основния сюжет, който е свързан със създаването на азбуката (което е и в центъра на творбата на Людмила Филипова).
При промотирането на продукцията, екипът сподели, че сценарият на сериала обхваща част от историята, описан в романа на авторката, поради големия времеви отрязък разказан там.
Съдейки по растящия интерес от страна на зрителите, пълният потенциал на проекта предстои да се разгърне. Сериалът печели стабилна аудитория във всички възрастови групи. Увеличението на зрители за втори епизод спрямо първо е с 9.5%, като запазва тенденцията и при трети епизод, нещо много рядко срещано при българските сериали. В YouTube поредицата показва още по-категоричен интерес, където първи епизод има над 135 хил. гледания само за три седмици.
Гласували общо: 1 потребители