Златният телец

Трудно бихме могли да я наречем продължение на Дванайсетте стола, въпреки че екранизациите на двете книги излизат почти една след друга (съответно през 1966-а и през 1968-а). Първата е наистина класика - дори американският режисьор Мел Брукс прави римейк в началото на 70-те.

Тази пък е по-лежерна - времето непрекъснато е слънчево, Остап Бендер има кинти и освен това не е сам - с него са московският пройдоха Шура Балаганов, подмолното старче Паниковски и меланхоличният таксиджия Адам Козлевич. Цялата тази достойна шайка тръгва по петите на незаконния съветски милионер Александър Корейко, от когото не иска много - само един милион, но на поднос със синя ивица по края. Преследването минава през малък черноморски град и допотопно автомобилно състезание, за да свърши в една от далекоизточните републики. Голям смях, до напикаване.

Трудно бихме могли да я наречем продължение на Дванайсетте стола, въпреки че екранизациите на двете книги излизат почти една след друга (съответно през 1966-а и през 1968-а). Първата е наистина класика - дори американският режисьор Мел Брукс прави римейк в началото на 70-те.

Тази пък е по-лежерна - времето непрекъснато е слънчево, Остап Бендер има кинти и освен това не е сам - с него са московският пройдоха Шура Балаганов, подмолното старче Паниковски и меланхоличният таксиджия Адам Козлевич. Цялата тази достойна шайка тръгва по петите на незаконния съветски милионер Александър Корейко, от когото не иска много - само един милион, но на поднос със синя ивица по края. Преследването минава през малък черноморски град и допотопно автомобилно състезание, за да свърши в една от далекоизточните републики. Голям смях, до напикаване.

Гласували общо: 1 потребители