Ако
разглеждаме дръменбейс сцената от архитектурна гледна точка, веднага виждаме
диджея и продуцент High Contrast като една от важните й носещи
колони. В момента той може и да не се нуждае от особено представяне, но когато
в началото на новия век връхлита със своите демота в Hospital Records,
никой не е и чувал за уелсецът. Е, това бързо се променя. Така че и с лупа да търсим, няма да изнамерим d'n'b познавач, който да не оцени по достойнство петъчната доставка, която ни уреждат от EventEase.
Всъщност
идеята, че някой ден ще се занимава с музика, изобщо не се е разпростряла отвъд
буйните къдрици на малкия Линкълн Барет. Той винаги е имал влечение към друго
голямо изкуство - киното. Така че тук не разполагаме с история за момче,
почнало да се навърта край дековете като невръстен тийн, а с такава за
хлапе-киноман, чийто единствен досег с музиката били саундтраковете на любимите
му ленти. Те стават достатъчно добра основа за надграждане на разпознаваемия му
и леко драматичен фънки почерк. Няма да се правим на изненадани - все пак
любимите му мелодии са от култовите
Блейд Рънър и
Портокал с
часовников механизъм.
Това
парче пък се оказва
крайъгълният камък в професионалната ориентация на Линкълн - след като го чува,
оставя киното на заден план, тотално прещраква на d'n'b вълна и оттогава се носи уверено на гребена й. Така е вече
13 години.
Още с
първите си прояви се усеща как High Contrast
инжектира в придобилия известна доза агресивност жанр онази фънки вдигаща
мелодичност, от която толкова се нуждае, и така зарибява цяло ново поколение по
саунда. Резултатът е дръзкият му дебютен албум
True Colours - пътешествие през жанровете на
скорост 180 бийта в минута, с което Линкълн смело заявява, че хич няма да се
съобразява с разни жанрови рамки и очаквания. Дори сега, четири албума по-късно,
момчето от Уелс продължава
да увлича аудиторията с иновативен подход към този стил. Защото той иска
музиката му да се слуша не затова, че влиза в дръменбейс категорията, а защото
идва с печата на High Contrast.
Билети по 30 лв. от Eventim
Текст Нели А. Калчева
Ако
разглеждаме дръменбейс сцената от архитектурна гледна точка, веднага виждаме
диджея и продуцент High Contrast като една от важните й носещи
колони. В момента той може и да не се нуждае от особено представяне, но когато
в началото на новия век връхлита със своите демота в Hospital Records,
никой не е и чувал за уелсецът. Е, това бързо се променя. Така че и с лупа да търсим, няма да изнамерим d'n'b познавач, който да не оцени по достойнство петъчната доставка, която ни уреждат от EventEase.
Всъщност
идеята, че някой ден ще се занимава с музика, изобщо не се е разпростряла отвъд
буйните къдрици на малкия Линкълн Барет. Той винаги е имал влечение към друго
голямо изкуство - киното. Така че тук не разполагаме с история за момче,
почнало да се навърта край дековете като невръстен тийн, а с такава за
хлапе-киноман, чийто единствен досег с музиката били саундтраковете на любимите
му ленти. Те стават достатъчно добра основа за надграждане на разпознаваемия му
и леко драматичен фънки почерк. Няма да се правим на изненадани - все пак
любимите му мелодии са от култовите Блейд Рънър и Портокал с
часовников механизъм.
Това
парче пък се оказва
крайъгълният камък в професионалната ориентация на Линкълн - след като го чува,
оставя киното на заден план, тотално прещраква на d'n'b вълна и оттогава се носи уверено на гребена й. Така е вече
13 години.
Още с
първите си прояви се усеща как High Contrast
инжектира в придобилия известна доза агресивност жанр онази фънки вдигаща
мелодичност, от която толкова се нуждае, и така зарибява цяло ново поколение по
саунда. Резултатът е дръзкият му дебютен албум True Colours - пътешествие през жанровете на
скорост 180 бийта в минута, с което Линкълн смело заявява, че хич няма да се
съобразява с разни жанрови рамки и очаквания. Дори сега, четири албума по-късно,
момчето от Уелс продължава
да увлича аудиторията с иновативен подход към този стил. Защото той иска
музиката му да се слуша не затова, че влиза в дръменбейс категорията, а защото
идва с печата на High Contrast.
Билети по 30 лв. от Eventim
Текст Нели А. Калчева
Етикети:
Гласували общо: 1 потребители