Игра на бутилка

Бяха времена, когато до шишета се докопвахме, само когато вече бяха изпразнени от родителите ни, само когато трябваше да върнем бирените бутилки, за да купим нови, и единствено когато пиехме боза, лимонада и нектар. Но мернеше ли ни се някоя на купон, кръгът моментално се заформяше.

С времето достъп до бутилки получихме всякакъв, а за целувките вече ни трябва само лека заигравка. Горе-долу същото е положението и с мобилните приложения. Хубавото на тези три конкретно (зад които се крие реклама на продукти, не толкова полезни за здравето) е, че бутат към действие. И, естествено, са достатъчно забавни и безплатни.

8 часа стигат
За свободното време и бирата няма да говорим за първи път, едва ли ще е и за последен. И тук положението е повече от избистрено, затова няма нужда от много-много пояснения: осем часа без телефон са достатъчни за една безплатна бира.

Идеята отново е борба за време, освободено от комуникации през помощни средства, за сметка на общуването лице в лице. Или, най-малкото, за добрата стара почивка от забързаното ежедневие. Amstel Time отчита за колко не си се докосвал до телефона. И когато чукнеш осемте часа, печелиш бутилка.

Amstel Time е в Google Play и в Apple Store

 

Професия космонавт
Пали вътрешните си двигатели и нагоре, само нагоре. На осемдесетия километър може и да се обърнеш назад. Ако така ти идва, разбира се. Стигнал ли си обаче дотук, значи може и да те огрее да се изстреляш в орбита.

Такава е идеята зад приложението на Heineken 80kmtospace. Семпла за постигане, целта е да се вървиш нагоре, пък дори и само да катериш стъпалата на блока. Реално, отчита се всяка крачка над морското равнище. Включваш, катериш и снимаш последната точка на достигнатото. Важно е да събираш харесвания, за да си гарантираш по-голяма успеваемост накрая - при избора на победителя. Виж докъде са я докарвали някои от кандидат-космонавтите тук. Наградата е подготовка за звездна експедиция в базата на NASA в пустинята Мохаве, САЩ.

80kmtospace е в Google Play и в Apple Store

Писмо в бутилка

Ето ти връзка с хората от ново поколение. Провокирано от шизофренията на социалните мрежи, Mixhibit от Smirnoff с лека ръка лови най-представителните ти извадки от facebook, Instagram и Twitter, за да ги напасне в клип, с който да промотираш забавните си моменти.

На Mixhibit рамо му удрят най-вече световни и наши диджеи, което се подразбира заради духа, появяващ се след отварянето на въпросната бутилка с алкохол. И ако разгледаш страницата на приложението в интернет, първоначално ще си решиш, че става въпрос единствено за това да се види на какво си се направил пак в края на седмицата. Но пък всеки сам избира как да се покаже, нали. Виж как работи тук.

Mixhibit е в Google Play и в Apple Store

Текст Еди Колев / Фотография Васил танев (първата най-горе)

Бяха времена, когато до шишета се докопвахме, само когато вече бяха изпразнени от родителите ни, само когато трябваше да върнем бирените бутилки, за да купим нови, и единствено когато пиехме боза, лимонада и нектар. Но мернеше ли ни се някоя на купон, кръгът моментално се заформяше.

С времето достъп до бутилки получихме всякакъв, а за целувките вече ни трябва само лека заигравка. Горе-долу същото е положението и с мобилните приложения. Хубавото на тези три конкретно (зад които се крие реклама на продукти, не толкова полезни за здравето) е, че бутат към действие. И, естествено, са достатъчно забавни и безплатни.

8 часа стигат
За свободното време и бирата няма да говорим за първи път, едва ли ще е и за последен. И тук положението е повече от избистрено, затова няма нужда от много-много пояснения: осем часа без телефон са достатъчни за една безплатна бира.

Идеята отново е борба за време, освободено от комуникации през помощни средства, за сметка на общуването лице в лице. Или, най-малкото, за добрата стара почивка от забързаното ежедневие. Amstel Time отчита за колко не си се докосвал до телефона. И когато чукнеш осемте часа, печелиш бутилка.

Amstel Time е в Google Play и в Apple Store

 

Професия космонавт
Пали вътрешните си двигатели и нагоре, само нагоре. На осемдесетия километър може и да се обърнеш назад. Ако така ти идва, разбира се. Стигнал ли си обаче дотук, значи може и да те огрее да се изстреляш в орбита.

Такава е идеята зад приложението на Heineken 80kmtospace. Семпла за постигане, целта е да се вървиш нагоре, пък дори и само да катериш стъпалата на блока. Реално, отчита се всяка крачка над морското равнище. Включваш, катериш и снимаш последната точка на достигнатото. Важно е да събираш харесвания, за да си гарантираш по-голяма успеваемост накрая - при избора на победителя. Виж докъде са я докарвали някои от кандидат-космонавтите тук. Наградата е подготовка за звездна експедиция в базата на NASA в пустинята Мохаве, САЩ.

80kmtospace е в Google Play и в Apple Store

Писмо в бутилка

Ето ти връзка с хората от ново поколение. Провокирано от шизофренията на социалните мрежи, Mixhibit от Smirnoff с лека ръка лови най-представителните ти извадки от facebook, Instagram и Twitter, за да ги напасне в клип, с който да промотираш забавните си моменти.

На Mixhibit рамо му удрят най-вече световни и наши диджеи, което се подразбира заради духа, появяващ се след отварянето на въпросната бутилка с алкохол. И ако разгледаш страницата на приложението в интернет, първоначално ще си решиш, че става въпрос единствено за това да се види на какво си се направил пак в края на седмицата. Но пък всеки сам избира как да се покаже, нали. Виж как работи тук.

Mixhibit е в Google Play и в Apple Store

Текст Еди Колев / Фотография Васил танев (първата най-горе)

Гласували общо: 1 потребители