Sofialive.bg

За всичко си има първи път

За всичко си има първи път За всичко си има първи път
Такива истории могат да се заформят само около Бонд. Джеймс Бонд.

Навярно си мяркал свежата реклама на Heineken, в която легендарният екшън герой само загатва на какво е способен (впрочем – чудесен Даниел Крейг в ролята). Е, в рамките на кампанията Спектър, Heineken отново показа класа, като буквално стигна до Космоса. На ексклузивно събитие в Хувър Дам, Невада, в Щатите, с повече от 200 свидетели беше снимано първото космическо селфи (или spyfie, ако трябва да сме точни).

Какво е това ли? Ами, чисто техническите виновници са иноваторите в създаването на сателитните снимки на Земята UrtheCast. Те използват своята сателитна камера с висока резолюция Деймос-2, както и ултра HD видео камерата Ирис (която се намира на Международната космическа станция). Така орбитиращата на 600 км над Земята камера Деймос-2 увеличава мащаба към локацията в Хувър Дам по време на специалното събитие там, като заснема кадър от птичи поглед. След това, чрез камерно предаване, гледката от въздуха се използва за създаване на снимки в близък план на всеки един гост. Това дава възможност на над 200-те присъстващи, победители в състезания, партньори и медии от цял свят да бъдат част от историята и да споделят в социалните мрежи своето селфи от Космоса - spyfie.

Или с други думи: светът на Бонд е крачка по-близо. И макар да не си успял да присъстваш на мега събитието в досегашната селфи история, вече имаш шанса да се потопиш в напрегнатия живот на британския агент - Спектър е по кината от 6 ноември. Филмът разби бокс-офис рекордите в почти всяка страна, в която е излъчен, включително за най-голяма премиера на всички времена във Великобритания и най-високото седемдневно бруто във великобританската бокс-офис история.

И още нещо
Фактът, че асоциацията на Heineken с франчайза на Джеймс Бонд започва през 1997 с Винаги ще има утре, ни провокира да си спретнем съботна Бонд вечер с малкия екран, готина компания и подходящата бира, разбира се. А изборът на филм, в който Heineken и Бонд са в комбина е доста широк - Само един свят не стига, Не умирай днес, Казино Роял, Спектър на утехата и 007 Координати: Скайфол.

Такива истории могат да се заформят само около Бонд. Джеймс Бонд.

Навярно си мяркал свежата реклама на Heineken, в която легендарният екшън герой само загатва на какво е способен (впрочем – чудесен Даниел Крейг в ролята). Е, в рамките на кампанията Спектър, Heineken отново показа класа, като буквално стигна до Космоса. На ексклузивно събитие в Хувър Дам, Невада, в Щатите, с повече от 200 свидетели беше снимано първото космическо селфи (или spyfie, ако трябва да сме точни).

Какво е това ли? Ами, чисто техническите виновници са иноваторите в създаването на сателитните снимки на Земята UrtheCast. Те използват своята сателитна камера с висока резолюция Деймос-2, както и ултра HD видео камерата Ирис (която се намира на Международната космическа станция). Така орбитиращата на 600 км над Земята камера Деймос-2 увеличава мащаба към локацията в Хувър Дам по време на специалното събитие там, като заснема кадър от птичи поглед. След това, чрез камерно предаване, гледката от въздуха се използва за създаване на снимки в близък план на всеки един гост. Това дава възможност на над 200-те присъстващи, победители в състезания, партньори и медии от цял свят да бъдат част от историята и да споделят в социалните мрежи своето селфи от Космоса - spyfie.

Или с други думи: светът на Бонд е крачка по-близо. И макар да не си успял да присъстваш на мега събитието в досегашната селфи история, вече имаш шанса да се потопиш в напрегнатия живот на британския агент - Спектър е по кината от 6 ноември. Филмът разби бокс-офис рекордите в почти всяка страна, в която е излъчен, включително за най-голяма премиера на всички времена във Великобритания и най-високото седемдневно бруто във великобританската бокс-офис история.

И още нещо
Фактът, че асоциацията на Heineken с франчайза на Джеймс Бонд започва през 1997 с Винаги ще има утре, ни провокира да си спретнем съботна Бонд вечер с малкия екран, готина компания и подходящата бира, разбира се. А изборът на филм, в който Heineken и Бонд са в комбина е доста широк - Само един свят не стига, Не умирай днес, Казино Роял, Спектър на утехата и 007 Координати: Скайфол.

Гласували общо: 1 потребители