Фактът, че асоциацията на Heineken с франчайза на Джеймс Бонд започва през 1997 с Винаги ще има утре, ни провокира да си спретнем съботна Бонд вечер с малкия екран, готина компания и подходящата бира, разбира се. А изборът на филм, в който Heineken и Бонд са в комбина е доста широк - Само един свят не стига, Не умирай днес, Казино Роял, Спектър на утехата и 007 Координати: Скайфол.
Такива истории могат да се заформят само около Бонд. Джеймс Бонд.
Навярно си мяркал свежата реклама на Heineken, в която легендарният екшън герой само загатва на какво е способен (впрочем – чудесен Даниел Крейг в ролята). Е, в рамките на кампанията Спектър, Heineken отново показа класа, като буквално стигна до Космоса. На ексклузивно събитие в Хувър Дам, Невада, в Щатите, с повече от 200 свидетели беше снимано първото космическо селфи (или spyfie, ако трябва да сме точни).
Какво е това ли? Ами, чисто техническите виновници са иноваторите в създаването на сателитните снимки на Земята UrtheCast. Те използват своята сателитна камера с висока резолюция Деймос-2, както и ултра HD видео камерата Ирис (която се намира на Международната космическа станция). Така орбитиращата на 600 км над Земята камера Деймос-2 увеличава мащаба към локацията в Хувър Дам по време на специалното събитие там, като заснема кадър от птичи поглед. След това, чрез камерно предаване, гледката от въздуха се използва за създаване на снимки в близък план на всеки един гост. Това дава възможност на над 200-те присъстващи, победители в състезания, партньори и медии от цял свят да бъдат част от историята и да споделят в социалните мрежи своето селфи от Космоса - spyfie.
Или с други думи: светът на Бонд е крачка по-близо. И макар да не си успял да присъстваш на мега събитието в досегашната селфи история, вече имаш шанса да се потопиш в напрегнатия живот на британския агент - Спектър е по кината от 6 ноември. Филмът разби бокс-офис рекордите в почти всяка страна, в която е излъчен, включително за най-голяма премиера на всички времена във Великобритания и най-високото седемдневно бруто във великобританската бокс-офис история.
И още нещо
Фактът, че асоциацията на Heineken с франчайза на Джеймс Бонд започва през 1997 с Винаги ще има утре, ни провокира да си спретнем съботна Бонд вечер с малкия екран, готина компания и подходящата бира, разбира се. А изборът на филм, в който Heineken и Бонд са в комбина е доста широк - Само един свят не стига, Не умирай днес, Казино Роял, Спектър на утехата и 007 Координати: Скайфол.