Песента се превърна в химн на солидарността към българските медици по време на пандемия.
През изминалата седмица „Ако си дал“ на Емил Димитров се превърна в химн на солидарност към българските медици, които се борят на първа линия с коронавируса. ПРОФОН приветства идеята на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО) една от най-истинските песни за човечността да звучи преди всеки кръгъл час в радио ефира. В резултат на мощната музикална подкрепа за усилията на здравните ни работници в период на пандемия, „Ако си дал“ оглави официалната класация за излъчвана музика у нас.
Безпрецедентният успех на създадения през 1978 г шлагер е поредното доказателство за обединяващата роля на музиката и способността ѝ да рестартира силата на духа ни. Интензивната ротация на „Ако си дал“ носи надежда за всички изпълнители и продуценти, чийто творчески живот е парализиран от коронавируса. Отлагането на концерти и затварянето на всички търговски обекти, които използват музиката като добавена стойност към бизнеса си, изправи индустрията пред финансов колапс.
Увеличаването на процента на излъчваната българска музика в радио ефира е сред малкото начини творците да получат ключов за оцеляването си приход.
Песента се превърна в химн на солидарността към българските медици по време на пандемия.
През изминалата седмица „Ако си дал“ на Емил Димитров се превърна в химн на солидарност към българските медици, които се борят на първа линия с коронавируса. ПРОФОН приветства идеята на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО) една от най-истинските песни за човечността да звучи преди всеки кръгъл час в радио ефира. В резултат на мощната музикална подкрепа за усилията на здравните ни работници в период на пандемия, „Ако си дал“ оглави официалната класация за излъчвана музика у нас.
Безпрецедентният успех на създадения през 1978 г шлагер е поредното доказателство за обединяващата роля на музиката и способността ѝ да рестартира силата на духа ни. Интензивната ротация на „Ако си дал“ носи надежда за всички изпълнители и продуценти, чийто творчески живот е парализиран от коронавируса. Отлагането на концерти и затварянето на всички търговски обекти, които използват музиката като добавена стойност към бизнеса си, изправи индустрията пред финансов колапс.
Увеличаването на процента на излъчваната българска музика в радио ефира е сред малкото начини творците да получат ключов за оцеляването си приход.
Гласували общо: 1 потребители