Как Кариерният център на СофтУни помага на студентите си да се реализират профeсионално

Успешната професионална реализация може да се окаже предизвикателство за тръгналите по своя кариерен път след завършено образование. СофтУни намира решение на това както чрез съвременните си, достъпни и практически насочени обучения в областта на софтуерното инженерство, дигиталния маркетинг и дизайна, така и посредством Кариерния си център.

Кариерният център на СофтУни има за цел да помага на студентите да постигат максимума на своя потенциал, като паралелно развиват своите технически умения и личностни качества. Заедно с това, той си партнира с едни от най-добрите, успешни и бързо-развиващи се компании в страната, предлагайки огромен набор от възможности и пътища на развитие във всяко едно направление на технологичния сектор.

Днес при нас са Жельо Пенчев - Директор Бизнес развитие, и Сабина Попова – дългогодишен специалист в Кариерния център на СофтУни, за да ни разкажат малко повече за възможностите, които предоставя центъра и какво е необходимо, за да се възползваме от тях.

Представете се с няколко думи

-        Жельо: Аз съм Жельо Пенчев и съм Директор Бизнес развитие в СофтУни. Ролята на екипа е да бъде връзката между бизнеса и курсистите на СофтУни. Тук даваме начало на партньорствата с компании от дигиталния сектор в сферите на IT, Digital Marketing, Creative, като тяхната цел е да изградят цялостна персонална програма за развитие. Работим заедно с партньорите на СофтУни, за да надградим разпознаваемостта на бранда им сред общността на СофтУни, която към днешна дата надхвърля 300 000 човека. В Кариерен Център на СофтУни компаниите намират отлични кадри за техните  отворените позиции. Ако трябва да обобщя накратко – подпомагаме бизнеса с ресурси, без които не може да се развива ефективно. 

-        Сабина: Аз съм Сабина и съм дългогодишен специалист в Кариерния център на СофтУни. Реализирала съм стотици курсисти и е помогнала на хиляди да изготвят професионални документи за кандидатстване и да се представят по-добре на интервю. Мое увлечение е да мотивирам и помагам на курсистите ни за успешния кариерен старт или преквалификация към мечтаната позиция.

Какво представлява кариерният център на СофтУни?

-        Жельо: Ако сте компания, която търси кадри, за да разширите своя IT, Digital Marketing, Creative екип, тогава се обръщате към Кариерния Център. Кариерният център е мястото, в което отличните курсисти на СофтУни достигат до нашите компании-партньори. Тук е и мястото, където помагаме на успешните, отличните и най-силно мотивираните ни курсисти да направят най-важният преход – от образованието към мечтана работа.

Как работи кариерният център на СофтУни?

-        Сабина: Кариерният център има за цел да помогне и съдейства на курсистите да постигнат максимума на потенциала си.  Наред с техническите умения, които се придобиват по време на обучението в СофтУни, провеждаме лични консултации. Обсъждаме индивидуално с всеки курсист личностните качества и колко важни са те за успешна кариерна реализация. Помагаме в подготовката на всички необходими документи за кандидатстване, а при покриване на определени критерии за успех, съдействаме с  директна препоръка към компании, лидери в следните сектори – софтуерно инженерство, дигитален маркетинг и дизайн.

Какви са стъпките, които е нужно да сме покрили, за да се възползваме от услугите на кариерният център? Какво следва след това?

Сабина: Най-доброто време, в което можете да потърсите Кариерния център за съдействие, е в края на последния модул от цялостната програма или курса, който сте записали. Тогава специалист ще може да съдейства на база придобитите умения и подготовка на документи за кандидатстване, защото ще имате нужните познания и готовност за кариерен старт в областта. Критериите, които трябва да покривате са постигнат среден общ успех над 5.50 от професионална пътека или на определен отворен курс направлението, което сте избрали – софтуерно инженерство, дигитален маркетинг или дизайн.  Самото кариерно съдействие представлява индивидуална консултация със специалист, която обхваща няколко стъпки:

-        Лична среща под формата на разговор за текущи и бъдещи професионални интереси. Представлява 30 минутна консултация със специалист, в която се оформя професионален документ за кандидатстване. Засягат се важни въпроси относно процеса по подбор и търсените от компании в желаната сфера за развитие, меки и технически умения.

-        Съдействие при подготовка на документ за кандидатстване. Курсистите имат възможност да получат компетентни напътствия от специалисти, спрямо подготовката на професионални документи, за кандидатстващи. Получават съдействие за работа с платформа за изготвяне на СВ, отговарящо на изискванията спрямо сектора.

-        Съвети и препоръки при подготовка за интервю на работа. За да се представят максимално добре курсистите, по време на интервю е нужно да се запознаят с тънкостите на HR и техническото интервю. Специалист от Кариерния център споделя как протичат различните етапи, какви въпроси задават и какво представяне търсят мениджърите по подбор на кадри от интервюирания.

-        Директни препоръки и изпращане на документи от името на СофтУни в избрана от курсиста компания. Кариерният център дава възможност на най-добрите курсисти от 3-те направления на СофтУни да стартират своята кариера при компания-партньор на организацията. Всеки, който отговаря на следните критерии – успех над 5.50, завършил е или в е края на своето обучение от цялостната пътека, мотивиран е да се реализира и успешно преминава технически валидационен тест (последното важи само за направлението софтуерно инженерство), има възможност да бъде препоръчан на партньор.

В кои компании се реализират курсистите и какви са най-често търсените при тях позиции?

Жельо: Много и най-разнообразни са компаниите, които се доверяват на СофтУни за намирането на най-подходящите кадри за тях сред нашите курсисти. Разчитаме на компании от трите нива на партньорство: Диамантени, Златни и Сребърни - като за пример може да видите страницата Партньори на СофтУни. Позициите, които най-често се разкриват като възможности, са в резонанс с основните ни брандове - Software University, SoftUni Digital и SoftUni Creative. Дигитални маркетинг експерти, дизайнери и кадри от софтуерното инженерство - „Front-end“, „React“, Python“, “DevOps” и .Net разработчици са сред целогодишно отворените за курсисти на СофтУни работни места.

Успешната професионална реализация може да се окаже предизвикателство за тръгналите по своя кариерен път след завършено образование. СофтУни намира решение на това както чрез съвременните си, достъпни и практически насочени обучения в областта на софтуерното инженерство, дигиталния маркетинг и дизайна, така и посредством Кариерния си център.

Кариерният център на СофтУни има за цел да помага на студентите да постигат максимума на своя потенциал, като паралелно развиват своите технически умения и личностни качества. Заедно с това, той си партнира с едни от най-добрите, успешни и бързо-развиващи се компании в страната, предлагайки огромен набор от възможности и пътища на развитие във всяко едно направление на технологичния сектор.

Днес при нас са Жельо Пенчев - Директор Бизнес развитие, и Сабина Попова – дългогодишен специалист в Кариерния център на СофтУни, за да ни разкажат малко повече за възможностите, които предоставя центъра и какво е необходимо, за да се възползваме от тях.

Представете се с няколко думи

-        Жельо: Аз съм Жельо Пенчев и съм Директор Бизнес развитие в СофтУни. Ролята на екипа е да бъде връзката между бизнеса и курсистите на СофтУни. Тук даваме начало на партньорствата с компании от дигиталния сектор в сферите на IT, Digital Marketing, Creative, като тяхната цел е да изградят цялостна персонална програма за развитие. Работим заедно с партньорите на СофтУни, за да надградим разпознаваемостта на бранда им сред общността на СофтУни, която към днешна дата надхвърля 300 000 човека. В Кариерен Център на СофтУни компаниите намират отлични кадри за техните  отворените позиции. Ако трябва да обобщя накратко – подпомагаме бизнеса с ресурси, без които не може да се развива ефективно. 

-        Сабина: Аз съм Сабина и съм дългогодишен специалист в Кариерния център на СофтУни. Реализирала съм стотици курсисти и е помогнала на хиляди да изготвят професионални документи за кандидатстване и да се представят по-добре на интервю. Мое увлечение е да мотивирам и помагам на курсистите ни за успешния кариерен старт или преквалификация към мечтаната позиция.

Какво представлява кариерният център на СофтУни?

-        Жельо: Ако сте компания, която търси кадри, за да разширите своя IT, Digital Marketing, Creative екип, тогава се обръщате към Кариерния Център. Кариерният център е мястото, в което отличните курсисти на СофтУни достигат до нашите компании-партньори. Тук е и мястото, където помагаме на успешните, отличните и най-силно мотивираните ни курсисти да направят най-важният преход – от образованието към мечтана работа.

Как работи кариерният център на СофтУни?

-        Сабина: Кариерният център има за цел да помогне и съдейства на курсистите да постигнат максимума на потенциала си.  Наред с техническите умения, които се придобиват по време на обучението в СофтУни, провеждаме лични консултации. Обсъждаме индивидуално с всеки курсист личностните качества и колко важни са те за успешна кариерна реализация. Помагаме в подготовката на всички необходими документи за кандидатстване, а при покриване на определени критерии за успех, съдействаме с  директна препоръка към компании, лидери в следните сектори – софтуерно инженерство, дигитален маркетинг и дизайн.

Какви са стъпките, които е нужно да сме покрили, за да се възползваме от услугите на кариерният център? Какво следва след това?

Сабина: Най-доброто време, в което можете да потърсите Кариерния център за съдействие, е в края на последния модул от цялостната програма или курса, който сте записали. Тогава специалист ще може да съдейства на база придобитите умения и подготовка на документи за кандидатстване, защото ще имате нужните познания и готовност за кариерен старт в областта. Критериите, които трябва да покривате са постигнат среден общ успех над 5.50 от професионална пътека или на определен отворен курс направлението, което сте избрали – софтуерно инженерство, дигитален маркетинг или дизайн.  Самото кариерно съдействие представлява индивидуална консултация със специалист, която обхваща няколко стъпки:

-        Лична среща под формата на разговор за текущи и бъдещи професионални интереси. Представлява 30 минутна консултация със специалист, в която се оформя професионален документ за кандидатстване. Засягат се важни въпроси относно процеса по подбор и търсените от компании в желаната сфера за развитие, меки и технически умения.

-        Съдействие при подготовка на документ за кандидатстване. Курсистите имат възможност да получат компетентни напътствия от специалисти, спрямо подготовката на професионални документи, за кандидатстващи. Получават съдействие за работа с платформа за изготвяне на СВ, отговарящо на изискванията спрямо сектора.

-        Съвети и препоръки при подготовка за интервю на работа. За да се представят максимално добре курсистите, по време на интервю е нужно да се запознаят с тънкостите на HR и техническото интервю. Специалист от Кариерния център споделя как протичат различните етапи, какви въпроси задават и какво представяне търсят мениджърите по подбор на кадри от интервюирания.

-        Директни препоръки и изпращане на документи от името на СофтУни в избрана от курсиста компания. Кариерният център дава възможност на най-добрите курсисти от 3-те направления на СофтУни да стартират своята кариера при компания-партньор на организацията. Всеки, който отговаря на следните критерии – успех над 5.50, завършил е или в е края на своето обучение от цялостната пътека, мотивиран е да се реализира и успешно преминава технически валидационен тест (последното важи само за направлението софтуерно инженерство), има възможност да бъде препоръчан на партньор.

В кои компании се реализират курсистите и какви са най-често търсените при тях позиции?

Жельо: Много и най-разнообразни са компаниите, които се доверяват на СофтУни за намирането на най-подходящите кадри за тях сред нашите курсисти. Разчитаме на компании от трите нива на партньорство: Диамантени, Златни и Сребърни - като за пример може да видите страницата Партньори на СофтУни. Позициите, които най-често се разкриват като възможности, са в резонанс с основните ни брандове - Software University, SoftUni Digital и SoftUni Creative. Дигитални маркетинг експерти, дизайнери и кадри от софтуерното инженерство - „Front-end“, „React“, Python“, “DevOps” и .Net разработчици са сред целогодишно отворените за курсисти на СофтУни работни места.

Гласували общо: 1 потребители