И станах бизнесмен. Занимавам се с внос и обслужване на коли и мотори Honda.
Заобиколен съм от хора, които обичат работата си и марката, която представяме в България.
Добрият екип е важен - трудно е да се покатериш сам на върха.
Нямам идея за какъв ме смятат в офиса. Не си признават много-много. Май ги е страх да не ги взема за подмазвачи.
Сред приятели минавам за човек с чувство за хумор.
А всъщност съм добродушен. Но забелязвам и определена злопаметност.
Никога не работя, без да слушам музика.
Проблемът ми е, че вися твърде много в офиса.
Идеите идват, когато се измъкнеш от всекидневието.
Блокирам, когато ме тормозят с интервюта, които не са свързани с работата ми.
Грешките са нещо нормално, но не трябва да се повтарят.
Компромисите не са нещо необичайно. Зависи обаче колко големи са и за какво се отнасят. Една-две бири с приятели са добър компромис.
Работата е като песен. Нека не стряскаме бъдещите ми подчинени.
Съревновавам се с времето. Наскоро ударих петдесет и се радвам, че все още съм далеч от пенсия.
Скачам в дълбокото, когато съм сигурен, че наистина е дълбоко. Висок съм над два метра и съм доста, доста тежък.
Успехът е да сбъднеш мечтите си, каквито и да са те.
Най-обичам да прекарвам свободното си време със сина ми и с приятели.
Забелязал съм, че много говоря напоследък.
Никога не знам как ще приключи един проект. Но винаги се надявам на добър финал.
Току-що разбрах, че да даваш лични интервюта не е лесна работа.
В една добра кола винаги има много коне, много безопасност и страхотно стерео. И да не забравяме - всякакви модерни системи за намаляване на вредните емисии.
Когато карам, си пускам Зи Зи Топ и въобще як рок, подходящ за из път.
Карам със 100 километра в час към Стара Загора или Ябланица, че и по-бързо. Това са единствените ни магистрали. По другите пътища въобще не ми хрумва да се засилвам.
Бих тръгнал на пътешествие до всяка точка на картата, стига да е в приятна компания. Тук поизлъгах леко - дайте ми и малко свободно време.
Ще ми се аз да съм измислил телепортирането, нищо че ще сложи край на бизнеса ми. Тогава ще пътувам докъдето си искам.
Или поне да бях казал нещо гениално. Искам мен да цитират, а не аз да повтарям чужди мисли. Фотография Валентин Даневски
Мислех си да стана дипломат.
Завърших Международни отношения, което отрови живота на баща ми. Той ме виждаше
като инженер.
И станах бизнесмен.
Занимавам се с внос и обслужване на коли и мотори Honda.
Заобиколен съм от
хора, които обичат работата си и марката, която представяме в България.
Добрият екип е важен - трудно е да се покатериш сам на върха.
Нямам идея за
какъв ме смятат в офиса. Не си признават много-много. Май ги е страх да не ги взема
за подмазвачи.
Сред приятели минавам
за човек с чувство за хумор.
А всъщност съм добродушен.
Но забелязвам и определена злопаметност.
Никога не работя, без да слушам музика.
Проблемът ми е, че вися твърде много в офиса.
Идеите идват, когато се
измъкнеш от всекидневието.
Блокирам, когато ме
тормозят с интервюта, които не са свързани с работата ми.
Грешките са нещо
нормално, но не трябва да се повтарят.
Компромисите не са нещо необичайно. Зависи обаче колко големи са и за какво се отнасят. Една-две
бири с приятели са добър компромис.
Работата е като песен.
Нека не стряскаме бъдещите ми подчинени.
Съревновавам се с времето. Наскоро ударих петдесет и се
радвам, че все още съм далеч от пенсия.
Скачам в дълбокото,
когато съм сигурен, че наистина е дълбоко. Висок съм над два метра и съм доста,
доста тежък.
Успехът е да сбъднеш
мечтите си, каквито и да са те.
Най-обичам да прекарвам
свободното си време със сина ми и с приятели.
Забелязал съм, че много говоря напоследък.
Никога не знам как
ще приключи един проект. Но винаги се надявам на добър финал.
Току-що разбрах, че да даваш лични интервюта не е лесна работа.
В една добра кола
винаги има много коне, много безопасност
и страхотно стерео. И да не забравяме - всякакви модерни системи за намаляване
на вредните емисии.
Когато карам, си
пускам Зи Зи Топ и въобще як рок, подходящ за из път.
Карам със 100
километра в час към Стара Загора или Ябланица, че и по-бързо. Това са
единствените ни магистрали. По другите пътища въобще не ми хрумва да се
засилвам.
Бих тръгнал на
пътешествие до всяка точка на картата, стига да е в приятна компания. Тук поизлъгах
леко - дайте ми и малко свободно време.
Ще ми се аз да съм
измислил телепортирането, нищо че ще сложи край на бизнеса ми. Тогава ще
пътувам докъдето си искам.
Или поне
да бях казал нещо гениално. Искам мен да цитират, а не аз да
повтарям чужди мисли.
Фотография Валентин Даневски