Облеклото определя впечатлението

Облеклото отразява същността на човек, идентифицира се с него и затова в организации, където е необходимо да се вземат решаващи решения, външният вид на служителите може да им повлияе, следователно е важен стриктният дрескод. Днес с примери ще говорим за това как облеклото формира първото и не само впечатление и кои образи трябва да изберете, за да останете себе си и да бъдете подходящи във всяка среда. И така, как облеклото създава впечатление за човек?

Може ли да си представите една административна сграда, а вътре в нея, всички служителите да са с дънки, тениски, суичъри и кецове. Колкото и илюзорно да звучи, в някои организации това е практика. За други обаче ще се приема за проява на лош вкус.

Дрескодът е важен за всяка една месторабота, затова когато отидете на първо интервю, вие сами може да се убедите в изисквания. Стандартът налага носенето на ризи и костюми от мъжете и пола/панталон и блуза от жените. Строго ограничен набор от цветове (синьо, сиво, бордо), материал (памук, вискоза) придава строгост, но въпреки това е символ на работна етика.

Но в образа на обещаващ служител вече ще има и други нотки (ще бъдат добавени бизнес аксесоари, малко по-спокойни и с приятен външен вид, модерността ще бъде добавена към класиката).

Бизнес организацията предлога и навява асоциация с изисканост. От друга страна, облеклото предполага даден вид уважение към компанията, в която работим. Например, ако целият офис носи сака и ризи, а вие се появите с тениска, със сигурност няма да направите добро впечатление. Така се стига до предположението, че стилът, начинът на обличане, и цялата гама от възможности, които той предлага, водят до съставянето на впечатление за дадения служител.

Различните тестове, направени сред големи компании в САЩ и Европа доказват, че служители, които спазват строго дрескода на организацията си, се издигат много по-бързо, възлагат им се повече задачи и имат по-голямо доверие от страна на преките си ръководители.

Ако обаче организацията няма строги ограничения, е важно дрехите да са чисти, с ненатрапчиви цветове и с липсва на различни по вид щампи и надписи, които биха могли да се разберат двустранно или да навяват омраза.

Облеклото отразява същността на човек, идентифицира се с него и затова в организации, където е необходимо да се вземат решаващи решения, външният вид на служителите може да им повлияе, следователно е важен стриктният дрескод. Днес с примери ще говорим за това как облеклото формира първото и не само впечатление и кои образи трябва да изберете, за да останете себе си и да бъдете подходящи във всяка среда. И така, как облеклото създава впечатление за човек?

Може ли да си представите една административна сграда, а вътре в нея, всички служителите да са с дънки, тениски, суичъри и кецове. Колкото и илюзорно да звучи, в някои организации това е практика. За други обаче ще се приема за проява на лош вкус.

Дрескодът е важен за всяка една месторабота, затова когато отидете на първо интервю, вие сами може да се убедите в изисквания. Стандартът налага носенето на ризи и костюми от мъжете и пола/панталон и блуза от жените. Строго ограничен набор от цветове (синьо, сиво, бордо), материал (памук, вискоза) придава строгост, но въпреки това е символ на работна етика.

Но в образа на обещаващ служител вече ще има и други нотки (ще бъдат добавени бизнес аксесоари, малко по-спокойни и с приятен външен вид, модерността ще бъде добавена към класиката).

Бизнес организацията предлога и навява асоциация с изисканост. От друга страна, облеклото предполага даден вид уважение към компанията, в която работим. Например, ако целият офис носи сака и ризи, а вие се появите с тениска, със сигурност няма да направите добро впечатление. Така се стига до предположението, че стилът, начинът на обличане, и цялата гама от възможности, които той предлага, водят до съставянето на впечатление за дадения служител.

Различните тестове, направени сред големи компании в САЩ и Европа доказват, че служители, които спазват строго дрескода на организацията си, се издигат много по-бързо, възлагат им се повече задачи и имат по-голямо доверие от страна на преките си ръководители.

Ако обаче организацията няма строги ограничения, е важно дрехите да са чисти, с ненатрапчиви цветове и с липсва на различни по вид щампи и надписи, които биха могли да се разберат двустранно или да навяват омраза.

Гласували общо: 1 потребители