Оборотът на BILLA онлайн в София е колкото на средно голям супермаркет

Над 300 са дневните поръчки на BILLA през онлайн платформата Glovo. Повече от месец след старта на проекта, софиянци се възползват от бърза и лесна доставка. Избраните от тях продукти онлайн са достъпни на цени като във физическите магазини на веригата и достигат до дома за средно време под 50 минути.

„В основата на нашия модел е удобството и бързината при пазаруване, като това важи в пълна сила и за нашия онлайн магазин. Когато поръчват през Glovo, потребителите търсят преди всичко безкомпромисно качество. Наша основна цел е с всяка поръчка клиентът да получи продуктите, които самият той би си избрал, когато пазарува във физическия магазин. Когато това се случва и очакванията му са оправдани, клиентът ни се доверява отново.“ – коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Потребителите могат да избират през платформата от над 4000 артикула, сред които свежи плодове и зеленчуци, винаги прясно месо с гарантиран произход, печива и тестени изделия, риба, био продукти, козметика, напитки, както и месо на грил и готови ястия от топлата витрина, по рецепти на шеф Виктор Ангелов.

Средната стойност на кошницата в онлайн магазина на BILLA е 50 лв. Компанията отчита още, че във всяка втора поръчка през Glovo присъства и напитка, а бестселър сред продуктите са бананите, които присъстват във всяка пета виртуална кошници. В следващата година услугата ще се разрасне и в други големи градове в партньорство с Glovo, като първият от тях ще бъде Пловдив.

 

Над 300 са дневните поръчки на BILLA през онлайн платформата Glovo. Повече от месец след старта на проекта, софиянци се възползват от бърза и лесна доставка. Избраните от тях продукти онлайн са достъпни на цени като във физическите магазини на веригата и достигат до дома за средно време под 50 минути.

„В основата на нашия модел е удобството и бързината при пазаруване, като това важи в пълна сила и за нашия онлайн магазин. Когато поръчват през Glovo, потребителите търсят преди всичко безкомпромисно качество. Наша основна цел е с всяка поръчка клиентът да получи продуктите, които самият той би си избрал, когато пазарува във физическия магазин. Когато това се случва и очакванията му са оправдани, клиентът ни се доверява отново.“ – коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Потребителите могат да избират през платформата от над 4000 артикула, сред които свежи плодове и зеленчуци, винаги прясно месо с гарантиран произход, печива и тестени изделия, риба, био продукти, козметика, напитки, както и месо на грил и готови ястия от топлата витрина, по рецепти на шеф Виктор Ангелов.

Средната стойност на кошницата в онлайн магазина на BILLA е 50 лв. Компанията отчита още, че във всяка втора поръчка през Glovo присъства и напитка, а бестселър сред продуктите са бананите, които присъстват във всяка пета виртуална кошници. В следващата година услугата ще се разрасне и в други големи градове в партньорство с Glovo, като първият от тях ще бъде Пловдив.

 

Гласували общо: 1 потребители