Много работодатели прибягват към блокиране на редица сайтове с цел да редуцират разсейването на своите служители и да увеличат концентрацията им и желанието за развитие в професионалната среда. Ето кои са сайтовете, които много шефове решават да блокират на компютрите на своите служители:
Социалните мрежи
Според статистика ние прекарваме по 2 часа на ден във Фейсбук и около час и нещо, близо 2 в Инстаграм. Да не говорим за останалите социални мрежи като LinkedIn, Tik Tok, Pinterest и редица други. Заглеждане по снимки, статуси, коментиране, харесване, безкрайно и монотонно скролване... Това са над 4 часа от общо около 16, в които сме будни и активни. А това да отнемеш от 8-часовия си работен ден цели 4 часа е направо за уволнение. Така че прибягвай към социалните мрежи само и единствено на обедната си почивка, а в останалото време се опитвай да контролираш абстиненцията си.
Youtube
Отворим ли веднъж тази социална мрежа, със сигурност ще останем там поне един час освен ако някоя реклама не ни откаже и не затворим платформата. Клиповете са изключително интересни, можем да ги селектираме по интереси, любими влогъри, теми и т.н. Но отворим ли го на работа със сигурност това ще направи лошо впечатление на вашия шеф, тъй като това е платформа за развлечение, а ти си в офиса, за да работиш.
Сайтове за пазаруване
Отблъскващо е, когато ваш колега или работодателят ви види, че разглеждате обувки, чанти, дрехи или каквото и да било. Ако това се случи, очаквайте шефът ви да ви изпрати на пазара и трудовата борса.
Съмнителни сайтове
Има и такива сайтове, които са доста опасни за служебния компютър, могат да го заразят с вируси и да откраднат цялата фирмена информация, което си е голяма беля и огромно главоболие за целия офис. Затова много от управителите са се застраховали, като са блокирали някои основни уебсайтове, които будят съмнения.