Здравей, Злати. Чувствам се чудесно, благодаря. Кажи къде те намираме и с какво се занимаваш?
Намираш ме в София (смее се), чиста случайност, защото утре отново пътувам. Използвам максимално времето си тук, за да обсъдя с екипа текущите проекти, преди отново да се пръснем по света.
Мисията на Viber, винаги е била една - да помага на своите потребители да се свързват свободно с всеки и навсякъде по света. Нашият продукт се ползва от близо 1 милиард потребители глобално и най-голямата ни отговорност е да им помагаме да общуват с важните за тях хора по лесен, бърз, забавен и не на последно място сигурен начин. Като част от семейството на Rakuten, Viber представлява и платформа, която позволява на брандовете да се свържат директно с техните клиенти, да им помогнат да организират по-добре ежедневните си задачи, да ги вдъхновят, информират или да им дадат възможност да се забавляват така, както го правят с приятелите си. Разбрахме, че имате да се похвалите с нещо ново. Ще ни разкажеш ли малко.
Разбира се. В края на месец февруари, по време на Световния Мобилен Конгрес в Барселона, основателят на Rakuten представи най-новия ни продукт, Viber Communities, с което се превръщаме в първото мобилно приложение, което не ограничава броя на участниците в групови разговори. По този начин имаме уникалната възможност да предоставим на потребителите функционалност, чрез която да се свързват с глобални общности в мащаб, невъзможен досега при подобен тип мобилна комуникация.
Целта на Viber Communities е да даде възможност за ангажиране и развитие на групи на база общи интереси, изживявания, каузи и други – и всичко това се случва в добре познатия интерфейс на приложението. Новите членове на Communities имат достъп до цялото съдържание в тях и могат да се включват в разговорите, ползвайки всички медийни формати на Viber – GIF-ове, стикери, снимки, видеа и разбира се, текст. С ангажимент към потребителите по отношение на личното им пространство и сигурност, Viber дава достъп единствено до имената на членовете на дадено Community, докато телефонните им номера остават скрити за всички останали. Нашият нов продукт е уникален не само заради мащаба си, но и защото предоставя на администраторите гъвкави възможности за монетизация, добавяйки стойност за хората и организациите, ангажирани със създаването и развитието на Viber Communities в цял свят. Някои от нашите партньори вече имат пилотни Viber Communities, в които изпробват възможностите на новия продукт. Например френският футболен клуб Olympique de Marseille ангажира феновете си с ексклузивни възможности за разговори със звездите на отбора и с ръководството. Minute Media, компания, която създава и разпространява спортно съдържание, управлява своя Viber Communities, за да изпълни обещанието си към феновете – да им даде гласност. OverDrive, платформа за дигитално съдържание, ползва Viber Communities за управление на местни клубове за книги, част от обществените библиотеки в САЩ. Поетапно Viber Communities ще станат достъпни за потребителите в нашия регион, така че съвсем скоро всеки ще може да тества новата функционалност на телефона си. Сподели ни за живота си извън мейла?
Истината е, че преди да стигна до мейла си, общувам както професионално, така и с приятелите си основно през Viber. От друга страна, от любопитство ползвам още 4-5 комуникационни приложения, в които имам различен тип контакти, така че почти непрекъснато поглеждам към телефона си. Извън това идват многото пътувания, непрекъснати срещи с различни хора и много мултикултурни преживявания. В града обикновено можете да ме срещнете на културни събития или в някой нов ресторант (рядко се храня вкъщи), а когато си почивам предпочитам да съм сред природата, пристрастена съм към океана и някои малко по-непознати островчета.
Колкото по-рядко съм в София, толкова повече обръщам внимание на малките неща, които с времето се променят към хубаво. Вдъхновява ме атмосферата, тесните улички, задължителната разходка по Шишман, няколко места, където правят страхотно капучино, няколкото, където правят супер коктейли с джин, пекарната до вкъщи. Харесва ми, че виждам все повече хора в парковете на слънце, в кината/театрите и как станахме малко по-отворени в отношението си към модата. Не че вафлите и диагоналките не ги забелязвам, но има и прекрасни примери как нещата могат да са семпли и хубави. Аз се придвижвам основно пеш в града и все повече детайли ме карат да се усмихвам, а и все пак идва пролет вече. Дай няколко съвета на тези, които искат да се развиват в областта на PR & Marketing.
Маркетингът е много комплексна и разнообразна сфера, а хубавото при нея е, че лесно можеш да комбинираш креативността с работата с цифри, например. Моят съвет към всички, които избират маркетинга за призвание, е да пробват различни неща, дори да сменят често кариерния си път в началото, за да опитат и да видят кое наистина е нещото, което ги пали. Казвам го от личен опит – маркетингът не е работа, която можеш да вършиш, ако не ти идва отвътре. Трябват желание и страст, иначе просто не става. Пожелай нещо на Sofialive.bg.
Да продължавате да показвате по-хубавата част от града ни. А и Зара, още нещо - ако беше стикер, кой щеше да си?
О, аз си имам стикер:
Здравей, Зарена, как си?
Здравей, Злати. Чувствам се чудесно, благодаря.
Кажи къде те намираме и с какво се занимаваш?
Намираш ме в София (смее се), чиста случайност, защото утре отново пътувам. Използвам максимално времето си тук, за да обсъдя с екипа текущите проекти, преди отново да се пръснем по света.
Каква е идеята зад Viber?
Мисията на Viber, винаги е била една - да помага на своите потребители да се свързват свободно с всеки и навсякъде по света. Нашият продукт се ползва от близо 1 милиард потребители глобално и най-голямата ни отговорност е да им помагаме да общуват с важните за тях хора по лесен, бърз, забавен и не на последно място сигурен начин.
Като част от семейството на Rakuten, Viber представлява и платформа, която позволява на брандовете да се свържат директно с техните клиенти, да им помогнат да организират по-добре ежедневните си задачи, да ги вдъхновят, информират или да им дадат възможност да се забавляват така, както го правят с приятелите си.
Разбрахме, че имате да се похвалите с нещо ново. Ще ни разкажеш ли малко.
Разбира се. В края на месец февруари, по време на Световния Мобилен Конгрес в Барселона, основателят на Rakuten представи най-новия ни продукт, Viber Communities, с което се превръщаме в първото мобилно приложение, което не ограничава броя на участниците в групови разговори. По този начин имаме уникалната възможност да предоставим на потребителите функционалност, чрез която да се свързват с глобални общности в мащаб, невъзможен досега при подобен тип мобилна комуникация.
А каква е целта на Viber Communities?
Целта на Viber Communities е да даде възможност за ангажиране и развитие на групи на база общи интереси, изживявания, каузи и други – и всичко това се случва в добре познатия интерфейс на приложението. Новите членове на Communities имат достъп до цялото съдържание в тях и могат да се включват в разговорите, ползвайки всички медийни формати на Viber – GIF-ове, стикери, снимки, видеа и разбира се, текст. С ангажимент към потребителите по отношение на личното им пространство и сигурност, Viber дава достъп единствено до имената на членовете на дадено Community, докато телефонните им номера остават скрити за всички останали. Нашият нов продукт е уникален не само заради мащаба си, но и защото предоставя на администраторите гъвкави възможности за монетизация, добавяйки стойност за хората и организациите, ангажирани със създаването и развитието на Viber Communities в цял свят. Някои от нашите партньори вече имат пилотни Viber Communities, в които изпробват възможностите на новия продукт. Например френският футболен клуб Olympique de Marseille ангажира феновете си с ексклузивни възможности за разговори със звездите на отбора и с ръководството. Minute Media, компания, която създава и разпространява спортно съдържание, управлява своя Viber Communities, за да изпълни обещанието си към феновете – да им даде гласност. OverDrive, платформа за дигитално съдържание, ползва Viber Communities за управление на местни клубове за книги, част от обществените библиотеки в САЩ. Поетапно Viber Communities ще станат достъпни за потребителите в нашия регион, така че съвсем скоро всеки ще може да тества новата функционалност на телефона си.
Сподели ни за живота си извън мейла?
Истината е, че преди да стигна до мейла си, общувам както професионално, така и с приятелите си основно през Viber. От друга страна, от любопитство ползвам още 4-5 комуникационни приложения, в които имам различен тип контакти, така че почти непрекъснато поглеждам към телефона си. Извън това идват многото пътувания, непрекъснати срещи с различни хора и много мултикултурни преживявания. В града обикновено можете да ме срещнете на културни събития или в някой нов ресторант (рядко се храня вкъщи), а когато си почивам предпочитам да съм сред природата, пристрастена съм към океана и някои малко по-непознати островчета.
Какво те вдъхновява в нашия град?
Колкото по-рядко съм в София, толкова повече обръщам внимание на малките неща, които с времето се променят към хубаво. Вдъхновява ме атмосферата, тесните улички, задължителната разходка по Шишман, няколко места, където правят страхотно капучино, няколкото, където правят супер коктейли с джин, пекарната до вкъщи. Харесва ми, че виждам все повече хора в парковете на слънце, в кината/театрите и как станахме малко по-отворени в отношението си към модата. Не че вафлите и диагоналките не ги забелязвам, но има и прекрасни примери как нещата могат да са семпли и хубави. Аз се придвижвам основно пеш в града и все повече детайли ме карат да се усмихвам, а и все пак идва пролет вече.
Дай няколко съвета на тези, които искат да се развиват в областта на PR & Marketing.
Маркетингът е много комплексна и разнообразна сфера, а хубавото при нея е, че лесно можеш да комбинираш креативността с работата с цифри, например. Моят съвет към всички, които избират маркетинга за призвание, е да пробват различни неща, дори да сменят често кариерния си път в началото, за да опитат и да видят кое наистина е нещото, което ги пали. Казвам го от личен опит – маркетингът не е работа, която можеш да вършиш, ако не ти идва отвътре. Трябват желание и страст, иначе просто не става.
Пожелай нещо на Sofialive.bg.
Да продължавате да показвате по-хубавата част от града ни.
А и Зара, още нещо - ако беше стикер, кой щеше да си?
О, аз си имам стикер:
Е, ние пожелаваме на Зара още много покорени професионални върхове и обиколени непознати острови.
Автор: Злати Стоянова
А преди да са готови Viber Communities, прочети за още една супер жена.