Мъжете са по-склонни да харчат пари за спорт, отколкото жените, както и да правят големи покупки. Такива данни са отчетени в проучването на банка „Руски стандарт“ (която има една от най-големите мрежи за данни в Руската федерация).
През трите тримесечия на 2020 г. те са направили повече покупки от жените: 60% от всички трансакции в „спортния“ сегмент, докато жените – 40%. В сравнение със същия период на миналата година тези показатели практически не се променят.
Средната възраст на клиентите, който най-активно извършват покупки в спортния сегмент, е 40 години. В същото време, според “Руски стандарт”, най-големият прилив на интерес към спортни стоки и услуги е през юни-август тази година. Така броят на трансакциите с карти в сегмента “спорт”, който включва както разходи за фитнес, така и покупки в спортни магазини, се е увеличил със 76% в сравнение с пролетта. А през последните два есенни месеца броят на трансакциите се е увеличил с 9% спрямо юни-юли.
На фона на пандемията от коронавирус, общият брой онлайн покупки от началото на годината е нараснал с 8% в сравнение с трите тримесечия на миналата година, но повечето трансакции, а именно 92%, все още се генерират от традиционните офлайн покупки.
Проучването изследва всички онлайн и офлайн транзакции с карти в спортния сегмент за три тримесечия на 2020 и три тримесечия на 2019. Данните са анализирани според средните приходи, пол и възраст на клиентите.
Източник: БГНЕСМъжете са по-склонни да харчат пари за спорт, отколкото жените, както и да правят големи покупки. Такива данни са отчетени в проучването на банка „Руски стандарт“ (която има една от най-големите мрежи за данни в Руската федерация).
През трите тримесечия на 2020 г. те са направили повече покупки от жените: 60% от всички трансакции в „спортния“ сегмент, докато жените – 40%. В сравнение със същия период на миналата година тези показатели практически не се променят.
Средната възраст на клиентите, който най-активно извършват покупки в спортния сегмент, е 40 години. В същото време, според “Руски стандарт”, най-големият прилив на интерес към спортни стоки и услуги е през юни-август тази година. Така броят на трансакциите с карти в сегмента “спорт”, който включва както разходи за фитнес, така и покупки в спортни магазини, се е увеличил със 76% в сравнение с пролетта. А през последните два есенни месеца броят на трансакциите се е увеличил с 9% спрямо юни-юли.
На фона на пандемията от коронавирус, общият брой онлайн покупки от началото на годината е нараснал с 8% в сравнение с трите тримесечия на миналата година, но повечето трансакции, а именно 92%, все още се генерират от традиционните офлайн покупки.
Проучването изследва всички онлайн и офлайн транзакции с карти в спортния сегмент за три тримесечия на 2020 и три тримесечия на 2019. Данните са анализирани според средните приходи, пол и възраст на клиентите.
Източник: БГНЕС
Гласували общо: 1 потребители