Тежкарчето със старото бе ем ве. Седан, обикновено сив на цвят. Слънчевите очила са задължителен аксесоар, а завоите се взимат все едно е на драг състезание. Прозорците, разбира се, затъмнени. Само предният, ляв такъв е небрежно свален, а лява ръка се провесва над него, ала мафиотската. Главата е най-често бръсната. Мигачите са табу, всички са му длъжни. Все пак той е с БМВ. Сигурно единадесетата Божия заповед е „пропускай и се прекланяй на всеки шофьор с подобен автомобил“. Бял джип
Вярно, не е черен джип, но е с предимство на пътя. И не, знаем, че не е БМВ. Има предимство на пътя не от респект, а от страх. Най-често в такъв автомобил можеш да видиш блондинка, с по-големи джуки от уменията ѝ за шофиране. Всеки път като паркира или завива, присвиваш очи и стискаш зъби, защото ти е жал за горката кола. Най-често се притесняваш и за здравословното състояние на шофьора, след евентуална повреда на това бижу. Тъй като е много вероятно този, който ѝ е спонсор и вероятно приятел на баща ѝ, да не му хареса гледката.
Има едно много често срещано явление – Голф 3 или Опел Астра 98-а година. Покрай тази трошка, макар и на пръв поглед тунингована, трябва да минаваш с тапи в ушите, защото бръмчи повече, отколкото върви. Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне, но гордият ѝ и наперчен собственик, далеч не мисли така. Той обикновено е обръснат, около 30те си години и гледа лошо. Вероятно е голям почитател на „Кръстникът“ и се смята за младият дон Корлеоне. Само че без пурата и правещ повече впечатление на човек, който Слънцето адски много му блести в очите. А, разбира се. Този вид е най-често срещан в Люлин. Мерцедес, С класа
В представите ти изниква млад, красив, с три реда плочки на корема, елегантен мъж, лъхащ сексапил и класа. Вероятно облечен с черен или син костюм. Да, ама не. Най-често зад волана на такова превозно средство с винаги най-малкия двигател, стои улегнал възрастен застаряващ представител на мъжкия пол. На него не му пука за никой и нищо, защото той е изолиран от света, благодарение на комфорта и спокойствието, предоставени от бебчето му. Неговият собствен свят. Тунингования Голф
За разлика от комплексарят с таратайката, описан по-горе, който беше тежкар само в собственото си представи, този се е постарал да е така и на външен вид. Пак дон Корлеоне, ама на стероиди. И малко по-прост. Абе, добре де. Няма нищо общо с него, ама разбра накъде бия, нали? Гоуфо е евтин. И батката напрвил схемата – праи си го „як“ и е като този, открил топлата вода. Никой няма да забележи. То реално между скъпите и луксозни коли и неговото изобретение, разлика няма. Неоткриваема е. Няма нужда да споменаваме, че сме използвали маалко сарказъм, нали? Отиваш в Перник за няколко часа и сякаш си си взел билет за изложение на голфове безплатно. А ако ги събереш и с тези у Люлин, ще се окажат повече отколкото звезди има на небето.
Видове шофьори, според колите, които карат
1. „Да запалим гумите на баварецааа“
Тежкарчето със старото бе ем ве. Седан, обикновено сив на цвят. Слънчевите очила са задължителен аксесоар, а завоите се взимат все едно е на драг състезание. Прозорците, разбира се, затъмнени. Само предният, ляв такъв е небрежно свален, а лява ръка се провесва над него, ала мафиотската. Главата е най-често бръсната. Мигачите са табу, всички са му длъжни. Все пак той е с БМВ. Сигурно единадесетата Божия заповед е „пропускай и се прекланяй на всеки шофьор с подобен автомобил“.
2. Бял джиб
Вярно, не е черен джиб, но е с предимство на пътя. И не, знаем, че не е БМВ. Има предимство на пътя не от респект, а от страх. Най-често в такъв автомобил можеш да видиш блондинка, с по-големи джуки от уменията ѝ за шофиране. Всеки път като паркира или завива, присвиваш очи и стискаш зъби, защото ти е жал за горката кола. Най-често се притесняваш и за здравословното състояние на шофьора, след евентуална повреда на това бижу. Тъй като е много вероятно този, който ѝ е спонсор и вероятно приятел на баща ѝ, да не му хареса гледката.
3. Стара таратайка
Има едно много често срещано явление – Голф 3 или Опел Астра 98-а година. Покрай тази трошка, макар и на пръв поглед тунингована, трябва да минаваш с тапи в ушите, защото бръмчи повече, отколкото върви. Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне, но гордият ѝ и наперчен собственик, далеч не мисли така. Той обикновено е обръснат, около 30те си години и гледа лошо. Вероятно е голям почитател на „Кръстникът“ и се смята за младият дон Корлеоне. Само че без пурата и правещ повече впечатление на човек, който Слънцето адски много му блести в очите. А, разбира се. Този вид е най-често срещан в Люлин.
4. Мерцедес, С класа
В представите ти изниква млад, красив, с три реда плочки на корема, елегантен мъж, лъхащ сексапил и класа. Вероятно облечен с черен или син костюм. Да, ама не. Най-често зад волана на такова превозно средство с винаги най-малкия двигател, стои улегнал възрастен застаряващ представител на мъжкия пол. На него не му пука за никой и нищо, защото той е изолиран от света, благодарение на комфорта и спокойствието, предоставени от бебчето му. Неговият собствен свят.
5. Тунингования Голф
За разлика от комплексарят с таратайката, описан по-горе, който беше тежкар само в собственото си представи, този се е постарал да е така и на външен вид. Пак дон Корлеоне, ама на стероиди. И малко по-прост. Абе, добре де. Няма нищо общо с него, ама разбра накъде бия, нали? Гоуфо е евтин. И батката напрвил схемата – праи си го „як“ и е като този, открил топлата вода. Никой няма да забележи. То реално между скъпите и луксозни коли и неговото изобретение, разлика няма. Неоткриваема е. Няма нужда да споменаваме, че сме използвали маалко сарказъм, нали? Отиваш в Перник за няколко часа и сякаш си си взел билет за изложение на голфове безплатно. А ако ги събереш и с тези у Люлин, ще се окажат повече отколкото звезди има на небето.
„Да запалим гумите на баварецааа“
Тежкарчето със старото бе ем ве. Седан, обикновено сив на цвят. Слънчевите очила са задължителен аксесоар, а завоите се взимат все едно е на драг състезание. Прозорците, разбира се, затъмнени. Само предният, ляв такъв е небрежно свален, а лява ръка се провесва над него, ала мафиотската. Главата е най-често бръсната. Мигачите са табу, всички са му длъжни. Все пак той е с БМВ. Сигурно единадесетата Божия заповед е „пропускай и се прекланяй на всеки шофьор с подобен автомобил“.
Бял джип
Вярно, не е черен джип, но е с предимство на пътя. И не, знаем, че не е БМВ. Има предимство на пътя не от респект, а от страх. Най-често в такъв автомобил можеш да видиш блондинка, с по-големи джуки от уменията ѝ за шофиране. Всеки път като паркира или завива, присвиваш очи и стискаш зъби, защото ти е жал за горката кола. Най-често се притесняваш и за здравословното състояние на шофьора, след евентуална повреда на това бижу. Тъй като е много вероятно този, който ѝ е спонсор и вероятно приятел на баща ѝ, да не му хареса гледката.
Стара таратайка
Има едно много често срещано явление – Голф 3 или Опел Астра 98-а година. Покрай тази трошка, макар и на пръв поглед тунингована, трябва да минаваш с тапи в ушите, защото бръмчи повече, отколкото върви. Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне, но гордият ѝ и наперчен собственик, далеч не мисли така. Той обикновено е обръснат, около 30те си години и гледа лошо. Вероятно е голям почитател на „Кръстникът“ и се смята за младият дон Корлеоне. Само че без пурата и правещ повече впечатление на човек, който Слънцето адски много му блести в очите. А, разбира се. Този вид е най-често срещан в Люлин.
Мерцедес, С класа
В представите ти изниква млад, красив, с три реда плочки на корема, елегантен мъж, лъхащ сексапил и класа. Вероятно облечен с черен или син костюм. Да, ама не. Най-често зад волана на такова превозно средство с винаги най-малкия двигател, стои улегнал възрастен застаряващ представител на мъжкия пол. На него не му пука за никой и нищо, защото той е изолиран от света, благодарение на комфорта и спокойствието, предоставени от бебчето му. Неговият собствен свят.
Тунингования Голф
За разлика от комплексарят с таратайката, описан по-горе, който беше тежкар само в собственото си представи, този се е постарал да е така и на външен вид. Пак дон Корлеоне, ама на стероиди. И малко по-прост. Абе, добре де. Няма нищо общо с него, ама разбра накъде бия, нали? Гоуфо е евтин. И батката напрвил схемата – праи си го „як“ и е като този, открил топлата вода. Никой няма да забележи. То реално между скъпите и луксозни коли и неговото изобретение, разлика няма. Неоткриваема е. Няма нужда да споменаваме, че сме използвали маалко сарказъм, нали? Отиваш в Перник за няколко часа и сякаш си си взел билет за изложение на голфове безплатно. А ако ги събереш и с тези у Люлин, ще се окажат повече отколкото звезди има на небето.
Автор: Евгения Тошева
Видове шофьори, според колите, които карат
1. „Да запалим гумите на баварецааа“
Тежкарчето със старото бе ем ве. Седан, обикновено сив на цвят. Слънчевите очила са задължителен аксесоар, а завоите се взимат все едно е на драг състезание. Прозорците, разбира се, затъмнени. Само предният, ляв такъв е небрежно свален, а лява ръка се провесва над него, ала мафиотската. Главата е най-често бръсната. Мигачите са табу, всички са му длъжни. Все пак той е с БМВ. Сигурно единадесетата Божия заповед е „пропускай и се прекланяй на всеки шофьор с подобен автомобил“.
2. Бял джиб
Вярно, не е черен джиб, но е с предимство на пътя. И не, знаем, че не е БМВ. Има предимство на пътя не от респект, а от страх. Най-често в такъв автомобил можеш да видиш блондинка, с по-големи джуки от уменията ѝ за шофиране. Всеки път като паркира или завива, присвиваш очи и стискаш зъби, защото ти е жал за горката кола. Най-често се притесняваш и за здравословното състояние на шофьора, след евентуална повреда на това бижу. Тъй като е много вероятно този, който ѝ е спонсор и вероятно приятел на баща ѝ, да не му хареса гледката.
3. Стара таратайка
Има едно много често срещано явление – Голф 3 или Опел Астра 98-а година. Покрай тази трошка, макар и на пръв поглед тунингована, трябва да минаваш с тапи в ушите, защото бръмчи повече, отколкото върви. Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне, но гордият ѝ и наперчен собственик, далеч не мисли така. Той обикновено е обръснат, около 30те си години и гледа лошо. Вероятно е голям почитател на „Кръстникът“ и се смята за младият дон Корлеоне. Само че без пурата и правещ повече впечатление на човек, който Слънцето адски много му блести в очите. А, разбира се. Този вид е най-често срещан в Люлин.
4. Мерцедес, С класа
В представите ти изниква млад, красив, с три реда плочки на корема, елегантен мъж, лъхащ сексапил и класа. Вероятно облечен с черен или син костюм. Да, ама не. Най-често зад волана на такова превозно средство с винаги най-малкия двигател, стои улегнал възрастен застаряващ представител на мъжкия пол. На него не му пука за никой и нищо, защото той е изолиран от света, благодарение на комфорта и спокойствието, предоставени от бебчето му. Неговият собствен свят.
5. Тунингования Голф
За разлика от комплексарят с таратайката, описан по-горе, който беше тежкар само в собственото си представи, този се е постарал да е така и на външен вид. Пак дон Корлеоне, ама на стероиди. И малко по-прост. Абе, добре де. Няма нищо общо с него, ама разбра накъде бия, нали? Гоуфо е евтин. И батката напрвил схемата – праи си го „як“ и е като този, открил топлата вода. Никой няма да забележи. То реално между скъпите и луксозни коли и неговото изобретение, разлика няма. Неоткриваема е. Няма нужда да споменаваме, че сме използвали маалко сарказъм, нали? Отиваш в Перник за няколко часа и сякаш си си взел билет за изложение на голфове безплатно. А ако ги събереш и с тези у Люлин, ще се окажат повече отколкото звезди има на небето.