Kажи ми каква ти е колата, да ти кажа какъв си ти

„Да запалим гумите на баварецааа“
Тежкарчето със старото бе ем ве. Седан, обикновено сив на цвят. Слънчевите очила са задължителен аксесоар, а завоите се взимат все едно е на драг състезание. Прозорците, разбира се, затъмнени. Само предният, ляв такъв е небрежно свален, а лява ръка се провесва над него, ала мафиотската. Главата е най-често бръсната. Мигачите са табу, всички са му длъжни. Все пак той е с БМВ. Сигурно единадесетата Божия заповед е „пропускай и се прекланяй на всеки шофьор с подобен автомобил“. 

Бял джип
Вярно, не е черен джип, но е с предимство на пътя. И не, знаем, че не е БМВ. Има предимство на пътя не от респект, а от страх. Най-често в такъв автомобил можеш да видиш блондинка, с по-големи джуки от уменията ѝ за шофиране. Всеки път като паркира или завива, присвиваш очи и стискаш зъби, защото ти е жал за горката кола. Най-често се притесняваш и за здравословното състояние на шофьора, след евентуална повреда на това бижу. Тъй като е много вероятно този, който ѝ е спонсор и вероятно приятел на баща ѝ, да  не му хареса гледката.

Стара таратайка
Има едно много често срещано явление – Голф 3 или Опел Астра 98-а година. Покрай тази трошка, макар и на пръв поглед тунингована, трябва да минаваш с тапи в ушите, защото бръмчи повече, отколкото върви. Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне, но гордият ѝ и наперчен собственик, далеч не мисли така. Той обикновено е обръснат, около 30те си години и гледа лошо. Вероятно е голям почитател на „Кръстникът“ и се смята за младият дон Корлеоне. Само че без пурата и правещ повече впечатление на човек, който Слънцето адски много му блести в очите. А, разбира се. Този вид е най-често срещан в Люлин.

Мерцедес, С класа
В представите ти изниква млад, красив, с три реда плочки на корема, елегантен мъж, лъхащ сексапил и класа. Вероятно облечен с черен или син костюм. Да, ама не. Най-често зад волана на такова превозно средство с винаги най-малкия двигател, стои улегнал възрастен застаряващ представител на мъжкия пол. На него не му пука за никой и нищо, защото той е изолиран от света, благодарение на комфорта и спокойствието, предоставени от бебчето му. Неговият собствен свят.

Тунингования Голф
За разлика от комплексарят с таратайката, описан по-горе, който беше тежкар само в собственото си представи, този се е постарал да е така и на външен вид. Пак дон Корлеоне, ама на стероиди. И малко по-прост. Абе, добре де. Няма нищо общо с него, ама разбра накъде бия, нали? Гоуфо е евтин. И батката напрвил схемата – праи си го „як“ и е като този, открил топлата вода. Никой няма да забележи. То реално между скъпите и луксозни коли и неговото изобретение, разлика няма. Неоткриваема е. Няма нужда да споменаваме, че сме използвали маалко сарказъм, нали? Отиваш в Перник за няколко часа и сякаш си си взел билет за изложение на голфове безплатно. А ако ги събереш и с тези у Люлин, ще се окажат повече отколкото звезди има на небето.

 

Автор: Евгения Тошева

Видове шофьори, според колите, които карат

 

1.     „Да запалим гумите на баварецааа“

Тежкарчето със старото бе ем ве. Седан, обикновено сив на цвят. Слънчевите очила са задължителен аксесоар, а завоите се взимат все едно е на драг състезание. Прозорците, разбира се, затъмнени. Само предният, ляв такъв е небрежно свален, а лява ръка се провесва над него, ала мафиотската. Главата е най-често бръсната. Мигачите са табу, всички са му длъжни. Все пак той е с БМВ. Сигурно единадесетата Божия заповед е „пропускай и се прекланяй на всеки шофьор с подобен автомобил“. 

 

2.     Бял джиб

Вярно, не е черен джиб, но е с предимство на пътя. И не, знаем, че не е БМВ. Има предимство на пътя не от респект, а от страх. Най-често в такъв автомобил можеш да видиш блондинка, с по-големи джуки от уменията ѝ за шофиране. Всеки път като паркира или завива, присвиваш очи и стискаш зъби, защото ти е жал за горката кола. Най-често се притесняваш и за здравословното състояние на шофьора, след евентуална повреда на това бижу. Тъй като е много вероятно този, който ѝ е спонсор и вероятно приятел на баща ѝ, да  не му хареса гледката.

 

3.     Стара таратайка

Има едно много често срещано явление – Голф 3 или Опел Астра 98-а година. Покрай тази трошка, макар и на пръв поглед тунингована, трябва да минаваш с тапи в ушите, защото бръмчи повече, отколкото върви. Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне, но гордият ѝ и наперчен собственик, далеч не мисли така. Той обикновено е обръснат, около 30те си години и гледа лошо. Вероятно е голям почитател на „Кръстникът“ и се смята за младият дон Корлеоне. Само че без пурата и правещ повече впечатление на човек, който Слънцето адски много му блести в очите. А, разбира се. Този вид е най-често срещан в Люлин.

 

4.     Мерцедес, С класа

В представите ти изниква млад, красив, с три реда плочки на корема, елегантен мъж, лъхащ сексапил и класа. Вероятно облечен с черен или син костюм. Да, ама не. Най-често зад волана на такова превозно средство с винаги най-малкия двигател, стои улегнал възрастен застаряващ представител на мъжкия пол. На него не му пука за никой и нищо, защото той е изолиран от света, благодарение на комфорта и спокойствието, предоставени от бебчето му. Неговият собствен свят.

 

5.     Тунингования Голф

За разлика от комплексарят с таратайката, описан по-горе, който беше тежкар само в собственото си представи, този се е постарал да е така и на външен вид. Пак дон Корлеоне, ама на стероиди. И малко по-прост. Абе, добре де. Няма нищо общо с него, ама разбра накъде бия, нали? Гоуфо е евтин. И батката напрвил схемата – праи си го „як“ и е като този, открил топлата вода. Никой няма да забележи. То реално между скъпите и луксозни коли и неговото изобретение, разлика няма. Неоткриваема е. Няма нужда да споменаваме, че сме използвали маалко сарказъм, нали? Отиваш в Перник за няколко часа и сякаш си си взел билет за изложение на голфове безплатно. А ако ги събереш и с тези у Люлин, ще се окажат повече отколкото звезди има на небето.

„Да запалим гумите на баварецааа“
Тежкарчето със старото бе ем ве. Седан, обикновено сив на цвят. Слънчевите очила са задължителен аксесоар, а завоите се взимат все едно е на драг състезание. Прозорците, разбира се, затъмнени. Само предният, ляв такъв е небрежно свален, а лява ръка се провесва над него, ала мафиотската. Главата е най-често бръсната. Мигачите са табу, всички са му длъжни. Все пак той е с БМВ. Сигурно единадесетата Божия заповед е „пропускай и се прекланяй на всеки шофьор с подобен автомобил“. 

Бял джип
Вярно, не е черен джип, но е с предимство на пътя. И не, знаем, че не е БМВ. Има предимство на пътя не от респект, а от страх. Най-често в такъв автомобил можеш да видиш блондинка, с по-големи джуки от уменията ѝ за шофиране. Всеки път като паркира или завива, присвиваш очи и стискаш зъби, защото ти е жал за горката кола. Най-често се притесняваш и за здравословното състояние на шофьора, след евентуална повреда на това бижу. Тъй като е много вероятно този, който ѝ е спонсор и вероятно приятел на баща ѝ, да  не му хареса гледката.

Стара таратайка
Има едно много често срещано явление – Голф 3 или Опел Астра 98-а година. Покрай тази трошка, макар и на пръв поглед тунингована, трябва да минаваш с тапи в ушите, защото бръмчи повече, отколкото върви. Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне, но гордият ѝ и наперчен собственик, далеч не мисли така. Той обикновено е обръснат, около 30те си години и гледа лошо. Вероятно е голям почитател на „Кръстникът“ и се смята за младият дон Корлеоне. Само че без пурата и правещ повече впечатление на човек, който Слънцето адски много му блести в очите. А, разбира се. Този вид е най-често срещан в Люлин.

Мерцедес, С класа
В представите ти изниква млад, красив, с три реда плочки на корема, елегантен мъж, лъхащ сексапил и класа. Вероятно облечен с черен или син костюм. Да, ама не. Най-често зад волана на такова превозно средство с винаги най-малкия двигател, стои улегнал възрастен застаряващ представител на мъжкия пол. На него не му пука за никой и нищо, защото той е изолиран от света, благодарение на комфорта и спокойствието, предоставени от бебчето му. Неговият собствен свят.

Тунингования Голф
За разлика от комплексарят с таратайката, описан по-горе, който беше тежкар само в собственото си представи, този се е постарал да е така и на външен вид. Пак дон Корлеоне, ама на стероиди. И малко по-прост. Абе, добре де. Няма нищо общо с него, ама разбра накъде бия, нали? Гоуфо е евтин. И батката напрвил схемата – праи си го „як“ и е като този, открил топлата вода. Никой няма да забележи. То реално между скъпите и луксозни коли и неговото изобретение, разлика няма. Неоткриваема е. Няма нужда да споменаваме, че сме използвали маалко сарказъм, нали? Отиваш в Перник за няколко часа и сякаш си си взел билет за изложение на голфове безплатно. А ако ги събереш и с тези у Люлин, ще се окажат повече отколкото звезди има на небето.

 

Автор: Евгения Тошева

Видове шофьори, според колите, които карат

 

1.     „Да запалим гумите на баварецааа“

Тежкарчето със старото бе ем ве. Седан, обикновено сив на цвят. Слънчевите очила са задължителен аксесоар, а завоите се взимат все едно е на драг състезание. Прозорците, разбира се, затъмнени. Само предният, ляв такъв е небрежно свален, а лява ръка се провесва над него, ала мафиотската. Главата е най-често бръсната. Мигачите са табу, всички са му длъжни. Все пак той е с БМВ. Сигурно единадесетата Божия заповед е „пропускай и се прекланяй на всеки шофьор с подобен автомобил“. 

 

2.     Бял джиб

Вярно, не е черен джиб, но е с предимство на пътя. И не, знаем, че не е БМВ. Има предимство на пътя не от респект, а от страх. Най-често в такъв автомобил можеш да видиш блондинка, с по-големи джуки от уменията ѝ за шофиране. Всеки път като паркира или завива, присвиваш очи и стискаш зъби, защото ти е жал за горката кола. Най-често се притесняваш и за здравословното състояние на шофьора, след евентуална повреда на това бижу. Тъй като е много вероятно този, който ѝ е спонсор и вероятно приятел на баща ѝ, да  не му хареса гледката.

 

3.     Стара таратайка

Има едно много често срещано явление – Голф 3 или Опел Астра 98-а година. Покрай тази трошка, макар и на пръв поглед тунингована, трябва да минаваш с тапи в ушите, защото бръмчи повече, отколкото върви. Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне, но гордият ѝ и наперчен собственик, далеч не мисли така. Той обикновено е обръснат, около 30те си години и гледа лошо. Вероятно е голям почитател на „Кръстникът“ и се смята за младият дон Корлеоне. Само че без пурата и правещ повече впечатление на човек, който Слънцето адски много му блести в очите. А, разбира се. Този вид е най-често срещан в Люлин.

 

4.     Мерцедес, С класа

В представите ти изниква млад, красив, с три реда плочки на корема, елегантен мъж, лъхащ сексапил и класа. Вероятно облечен с черен или син костюм. Да, ама не. Най-често зад волана на такова превозно средство с винаги най-малкия двигател, стои улегнал възрастен застаряващ представител на мъжкия пол. На него не му пука за никой и нищо, защото той е изолиран от света, благодарение на комфорта и спокойствието, предоставени от бебчето му. Неговият собствен свят.

 

5.     Тунингования Голф

За разлика от комплексарят с таратайката, описан по-горе, който беше тежкар само в собственото си представи, този се е постарал да е така и на външен вид. Пак дон Корлеоне, ама на стероиди. И малко по-прост. Абе, добре де. Няма нищо общо с него, ама разбра накъде бия, нали? Гоуфо е евтин. И батката напрвил схемата – праи си го „як“ и е като този, открил топлата вода. Никой няма да забележи. То реално между скъпите и луксозни коли и неговото изобретение, разлика няма. Неоткриваема е. Няма нужда да споменаваме, че сме използвали маалко сарказъм, нали? Отиваш в Перник за няколко часа и сякаш си си взел билет за изложение на голфове безплатно. А ако ги събереш и с тези у Люлин, ще се окажат повече отколкото звезди има на небето.

Гласували общо: 1 потребители