Как да създадеш успешно реалити в България?

Ако се чудиш как да създадеш успешно реалити в България, чрез което да печелиш повече пари, отколкото благотворителна кампания, ние сме тук, за да споделим рецептата.

Ключовите думички са: интрига, излагане, съжаление

Най-добрите предавания се правят в ограничено пространство, в което, срещу сума пари, навиваш всякакви хора да участват. Това, разбира се, става чрез кастинг. Задължително трябва така да подбираш участниците, че да са в крайна противоположност. Ако може всеки с всеки.

Не знам дали си спомняш за онези логически игри, чиято цел е от един на друг бряг, чрез лодка, да прекараш хора. Уловката е че тези хора могат само в определени комбинации да се качват в лодката, иначе ще умрат. А ако не те, то тези оставащи на брега. Нещо подобно е и тук. Само че тук целта е обратната. Качваш на лодката всякакви хора, които имат голям шанс да се избият. Целта е да остане общо взето един жив.

Примерни варианти са следните:

  • задължително да има хора, които изпадат в абстиненция едва два часа без тютюн и хора, които не понасят цигари.
  • да има някой, който мрази определен вид хора и … точно такъв човек.
  • поне един Пешо с Пена, но и Катя, която е бившата на Пешо. По-късно да стане ясно, че Катя има и тайна афера с друг участник в реалитито – Иван. Иван да е бившия да Пена. Спокойно, в днешно време, лесно се намират такива претенденти.
Общо взето, схвана идеята. Колкото се може повече вражески фронтове да има, за да е интересно на зрителя, разбира се и да има рейтинг. Хората обичат да гледат любовни триъгълници, , шестоъгълници, абе … много ъгли да има. И все над деветдесет градуса да са.

Сигурно си чувал и израза: „Не е важно на мен да ми е добре, а на съседа да му е зле.“ Е, това е в пълната си сила и тук. Ако някой е по-зле от него самия, той се чувства добре. А това трябва да е така за зрителите, които ще гледат предаването ти. За тази цел задължително трябва да имаш един кандидат, който да има жестоки комплекси. Или да е супер тих и затворен, да мрънка постоянно, да е претенциозен, луд и т.н.. И, естествено, избери някой, който е с огромно самочувствие. Ако няма никакво покритие, страхотно.

А ако случайно знаеш, че някои от кандидатите на кастинга от преди това се мразят – не им казвай и одобри и двамата.

Участниците са избрани. Интригата и съжалението са ти в кърпа вързани. Остава още много малко, за да е успешен новия ти бизнес. Излагането. Разбира се, щом има интрига, ръка за ръка върви и излагането. Но за да подсилиш нещата, подсигури се. Тъй като всички ще участват заради материална облага и най-вече – безплатно ефирно време, а.к.а. безплатен пиар, са готови на всичко. Изнудвай ги, насъсквай ги един срещу друг, карай ги да се нагрубяват взаимно и т.н.

Сигурно си спомняш играта истина или се осмеляваш. Всеки го е малко страх да избере осмеляваш. Но тъй като в твоя случай това е твоята игра и ти раздаваш наградите – можеш да унижаваш, надсмиваш, излагаш всички, а теб – никой. Затова се възползвай. Зрителите също са недосегаеми. А това със сигурност ще им хареса.

Тъ, накратко:

Идеята е да затвориш максимум хора в една кутия и да си поиграеш с тях като опитни мишки. Те са готови на всичко за малко сиренце, а хората даже пари ще ти дават да гледат експеримента.

Успех.

 

Aвтор: Евгения Тошева

А тук можеш да прочетеш за мита за перфектната любов

Ако се чудиш как да създадеш успешно реалити в България, чрез което да печелиш повече пари, отколкото благотворителна кампания, ние сме тук, за да споделим рецептата.

Ключовите думички са: интрига, излагане, съжаление

Най-добрите предавания се правят в ограничено пространство, в което, срещу сума пари, навиваш всякакви хора да участват. Това, разбира се, става чрез кастинг. Задължително трябва така да подбираш участниците, че да са в крайна противоположност. Ако може всеки с всеки.

Не знам дали си спомняш за онези логически игри, чиято цел е от един на друг бряг, чрез лодка, да прекараш хора. Уловката е че тези хора могат само в определени комбинации да се качват в лодката, иначе ще умрат. А ако не те, то тези оставащи на брега. Нещо подобно е и тук. Само че тук целта е обратната. Качваш на лодката всякакви хора, които имат голям шанс да се избият. Целта е да остане общо взето един жив.

Примерни варианти са следните:

  • задължително да има хора, които изпадат в абстиненция едва два часа без тютюн и хора, които не понасят цигари.
  • да има някой, който мрази определен вид хора и … точно такъв човек.
  • поне един Пешо с Пена, но и Катя, която е бившата на Пешо. По-късно да стане ясно, че Катя има и тайна афера с друг участник в реалитито – Иван. Иван да е бившия да Пена. Спокойно, в днешно време, лесно се намират такива претенденти.

Общо взето, схвана идеята. Колкото се може повече вражески фронтове да има, за да е интересно на зрителя, разбира се и да има рейтинг. Хората обичат да гледат любовни триъгълници, , шестоъгълници, абе … много ъгли да има. И все над деветдесет градуса да са.

Сигурно си чувал и израза: „Не е важно на мен да ми е добре, а на съседа да му е зле.“ Е, това е в пълната си сила и тук. Ако някой е по-зле от него самия, той се чувства добре. А това трябва да е така за зрителите, които ще гледат предаването ти. За тази цел задължително трябва да имаш един кандидат, който да има жестоки комплекси. Или да е супер тих и затворен, да мрънка постоянно, да е претенциозен, луд и т.н.. И, естествено, избери някой, който е с огромно самочувствие. Ако няма никакво покритие, страхотно.

А ако случайно знаеш, че някои от кандидатите на кастинга от преди това се мразят – не им казвай и одобри и двамата.

Участниците са избрани. Интригата и съжалението са ти в кърпа вързани. Остава още много малко, за да е успешен новия ти бизнес. Излагането. Разбира се, щом има интрига, ръка за ръка върви и излагането. Но за да подсилиш нещата, подсигури се. Тъй като всички ще участват заради материална облага и най-вече – безплатно ефирно време, а.к.а. безплатен пиар, са готови на всичко. Изнудвай ги, насъсквай ги един срещу друг, карай ги да се нагрубяват взаимно и т.н.

Сигурно си спомняш играта истина или се осмеляваш. Всеки го е малко страх да избере осмеляваш. Но тъй като в твоя случай това е твоята игра и ти раздаваш наградите – можеш да унижаваш, надсмиваш, излагаш всички, а теб – никой. Затова се възползвай. Зрителите също са недосегаеми. А това със сигурност ще им хареса.

Тъ, накратко:

Идеята е да затвориш максимум хора в една кутия и да си поиграеш с тях като опитни мишки. Те са готови на всичко за малко сиренце, а хората даже пари ще ти дават да гледат експеримента.

Успех.

 

Aвтор: Евгения Тошева

А тук можеш да прочетеш за мита за перфектната любов

Гласували общо: 1 потребители