За модата са изписани и изговорени какви ли неща, за всичките ѝ аспекти, проявления, издънки и звездни мигове. За всички създаващи я, за всички оплюващи я и за тези, които нямат нищо общо с нея. Бъркат я с какво ли не, сравняват я, задават въпроси има ли разлика между нея и стила, има ли смисъл от нея изобщо, спазва ли я някой или е като правилник за движение по пътищата?
Изстрадала отвсякъде, достойна за своята корона, тези , които я обичат, се опитват да я разберат, а тези, които не смятат, че е тяхното, вършат какво ли не с нея... Това са двата основни типа, щом става дума за мода.
Обаче ще ви дадем и трети. Даа! Най- кратко казано, любимият на всичко живо общ знаменател и ето го третия тип- НИЕ. Ако има още чудещи се- ние, българите. Защото ако хората правят разни неща с модата и я разчитат по разни начини, ние- то имаме алтернативни. Мода или не, “България над всичко” и сега ще ви разкажем как сме наложили идеологията българска като тренди тренд в модата.
МОДА В ОБЛЕКЛОТО: Стане ли дума за
дрехи и стил, единият вариант е преди да се замислим кой и как, българите бързо определяме каквото виждаме като странно, смахнато, натруфено, скучно - което ни дойде на ума, но задължително неодобрително. Може до вчера да сме се носели с увереност точно по този начин, но обяви ли се за масово и модерно, единственото, към което се стремим, е да покажем на света колко сме различни, как не ни пука и следователно не се съобразяваме с нищо и никого, камо ли с някакви псевдомодни диктатори. Второто възможно развитие на ситуацията е да тръгнем сляпо след тълпата. Без значение отива ли ни или не, без значение, че вчера изкоментирахме дамата, която носеше това, от днес то е модерно, а ние сме суперяки, съответно го купуваме и не го сваляме от гърба си този сезон.
МОДА В ПОВЕДЕНИЕТО: Тук е върховният момент. Винаги на принципа кой както свари и кой кого, поведението се счита за нещо, на което не е нужно да се обърне особено внимание. Каквото ти хрумне на момента, първосигнално и без контрол, няма значение дали този отсреща разбира кофти хумора ти, дали в момента не му е весело, а ти по свои си повод ще прецакаш всичко, или пък този път е друго, поведението по българска мода е нетактично и шумно. Ако има цел и насока, тя ще е една- да бъде забелязано, да се обърне внимание на източника.
МОДА В ХРАНАТА: Много хубаво, че всеки се шегува с баба си, която уж, като го заболи пръста, обвинява системния му глад, обаче не са само бабите. Каквото и да си говорим, сме една от нациите, която приема храненето съвсем не на шега и го счита за изключително ритуално и неотменно. Има си правила, класики, от които трудно който и да било себеуважаващ се българин ще се откаже. На заведенията доста им провървя, откакто в брънч менюто включиха мекици- едва ли много сте му мислили, обаче хич не ми се вижда и случайно…
МОДА В ЛЮБОВТА: Не зная доколко е правилно да се използва тази дума, прикачена към любовта- там е класика, няма мода. Или поне така очакват романтиците. Но както по света, така и в България, през различните периоди са модерни различни подходи, които уж носят успехи, завоевания и все добри неща, но често се получава така, че и двете страни са недоволни, разочаровани и търсещи вина в отсрещния. Каква е модата на настоящето в любовта? Превръща се в състезание кой е по- лош и вместо да се стремим да зарадваме обичания, се стремим да запазим себе си и в този си стремеж- да останем цели и да сме победители, правим точно нещата, явяващи се антипод на взаимоотношенията, пораждащи обич. Любовта е областта, в която винаги е готино да бъдеш ретро!
Това бяха нашите разсъждения за модните тенденции в милата ни родина - изберете традиционните, но отхвърлете варварските.
За модата са изписани и изговорени какви ли неща, за всичките ѝ аспекти, проявления, издънки и звездни мигове. За всички създаващи я, за всички оплюващи я и за тези, които нямат нищо общо с нея. Бъркат я с какво ли не, сравняват я, задават въпроси има ли разлика между нея и стила, има ли смисъл от нея изобщо, спазва ли я някой или е като правилник за движение по пътищата?
Изстрадала отвсякъде, достойна за своята корона, тези , които я обичат, се опитват да я разберат, а тези, които не смятат, че е тяхното, вършат какво ли не с нея... Това са двата основни типа, щом става дума за мода.
Обаче ще ви дадем и трети. Даа! Най- кратко казано, любимият на всичко живо общ знаменател и ето го третия тип- НИЕ. Ако има още чудещи се- ние, българите. Защото ако хората правят разни неща с модата и я разчитат по разни начини, ние- то имаме алтернативни. Мода или не, “България над всичко” и сега ще ви разкажем как сме наложили идеологията българска като тренди тренд в модата.
МОДА В ОБЛЕКЛОТО: Стане ли дума за дрехи и стил, единият вариант е преди да се замислим кой и как, българите бързо определяме каквото виждаме като странно, смахнато, натруфено, скучно - което ни дойде на ума, но задължително неодобрително. Може до вчера да сме се носели с увереност точно по този начин, но обяви ли се за масово и модерно, единственото, към което се стремим, е да покажем на света колко сме различни, как не ни пука и следователно не се съобразяваме с нищо и никого, камо ли с някакви псевдомодни диктатори. Второто възможно развитие на ситуацията е да тръгнем сляпо след тълпата. Без значение отива ли ни или не, без значение, че вчера изкоментирахме дамата, която носеше това, от днес то е модерно, а ние сме суперяки, съответно го купуваме и не го сваляме от гърба си този сезон.
МОДА В ПОВЕДЕНИЕТО: Тук е върховният момент. Винаги на принципа кой както свари и кой кого, поведението се счита за нещо, на което не е нужно да се обърне особено внимание. Каквото ти хрумне на момента, първосигнално и без контрол, няма значение дали този отсреща разбира кофти хумора ти, дали в момента не му е весело, а ти по свои си повод ще прецакаш всичко, или пък този път е друго, поведението по българска мода е нетактично и шумно. Ако има цел и насока, тя ще е една- да бъде забелязано, да се обърне внимание на източника.
МОДА В ХРАНАТА: Много хубаво, че всеки се шегува с баба си, която уж, като го заболи пръста, обвинява системния му глад, обаче не са само бабите. Каквото и да си говорим, сме една от нациите, която приема храненето съвсем не на шега и го счита за изключително ритуално и неотменно. Има си правила, класики, от които трудно който и да било себеуважаващ се българин ще се откаже. На заведенията доста им провървя, откакто в брънч менюто включиха мекици- едва ли много сте му мислили, обаче хич не ми се вижда и случайно…
МОДА В ЛЮБОВТА: Не зная доколко е правилно да се използва тази дума, прикачена към любовта- там е класика, няма мода. Или поне така очакват романтиците. Но както по света, така и в България, през различните периоди са модерни различни подходи, които уж носят успехи, завоевания и все добри неща, но често се получава така, че и двете страни са недоволни, разочаровани и търсещи вина в отсрещния. Каква е модата на настоящето в любовта? Превръща се в състезание кой е по- лош и вместо да се стремим да зарадваме обичания, се стремим да запазим себе си и в този си стремеж- да останем цели и да сме победители, правим точно нещата, явяващи се антипод на взаимоотношенията, пораждащи обич. Любовта е областта, в която винаги е готино да бъдеш ретро!
Това бяха нашите разсъждения за модните тенденции в милата ни родина - изберете традиционните, но отхвърлете варварските.
Гласували общо: 1 потребители