Всички изглеждат възмутени и дори изненадани от това, че фолк певицата Диона рекламира някакво “енергийно прахче” за шмъркане. Аз лично нито мога да се възмутя, нито да се изненадам. Бих се изненадал, ако Диона влезе в новинарския поток с това, че e открила как възниква точката на осъзнаване в същества, създадени от сложна комбинация от физическа материя и отговори на въпроса защо хората преживяваме събития по нематериален начин, макар да сме изградени от материя? Тогава щях да съм изненадан.
За мен няма нищо изненадващо и нелогично в това Диона да рекламира нещо за шмъркане. Нещо повече – намирам го за гениален маркетингов трик. Ако продаваш нещо за шмъркане, кого ще поканиш за рекламни лице? Естествено, че Диона! Трикът е толкова гениален, че вероятно продуктът ще бъде забранен (най-малкото защото твърденията на създателите му са просто нелепи), но това дори не ме вълнува като тема. Но след като го забранят – какви продукти ще останат за рекламиране? С какво ще си вади хляба Диона? Аз имам идеи!
1. Да върнем дъвките-цигари! Никой роден през 80-те и 90-те да не се прави на ощипан – всички обичахме дъвките, опаковани като цигари и се правехме, че пушим. Самата дъвка не беше нещо особено, макар че миришеше готино, но има и още един момент – никой от хората, с които заедно “пушехме” от тия дъвки (и с които още поддържаме контакт), не пуши цигари в момента. Може да сме някакво изключение, но поне аз не смятам, че дъвката-цигара беше портал към истинските цигари. Точно както видеоигрите с насилие не са портал към истинско насилие. Може би не е политкоректно да го кажа, но май ще се окаже достатъчно родителите просто да си вършат работата и да не си неглижират децата, а?
2. Ябълков сок за инжектиране. Защо след като има енергийна напитка за шмъркане, да няма и витаминна напитка за инжектиране? Даже може да се пусне в комплект с игла, лъжица, запалка и маркуче за пристягане, за да изпъкне хубаво вената. Някой ще измисли начин киселинността на сока да е като физиологичен разтвор и готово. Дори вкусът да няма нищо общо с ябълката – на кого му дреме, нали не влиза през устата? Дали това ще създаде поколение от бъдещи хероинови наркомани – това вече няма как да знаем. А Диона би била супер рекламно лице за целта, нали?
3. Електронен крек. Кажи-речи вече всички разбраха, че истинските цигари са вредни и сега пушат електронната им версия. Дори не се бъзикам, когато казвам, че имам познати, според които електронните цигари са НАПЪЛНО безвредни, защото не димят, не смърдят и не пречат на никого. Сега, нали, вярно – димят по-леко, смърдят по-слабо (макар и пак да лъхат на дяволска пръдня) и пречат по-малко – просто получаваш удоволствието от никотина. Но ако това е логиката – да пуснем тогава и електронен крек! Няма да дими толкова, няма да смърди, само ще получаваш удоволствието от крека и готово. Ако пък му добавят и някакви витамини – може да го пласират и като полезен продукт.
4. Бебешки и детски сокчета в малки дамаджанки. Опасявам се, че това е твърде добра идея, имайки предвид как в България алкохолизмът е едва ли не повод за гордост и статистиките за това, че пием повече от руснаците, водят до радост и наздравици. “Не моат ни стигнат, ибреее!”, се чува от кръчмата до нас при такива новини. Затова няма да се учудя и ако родителите отрано дават на децата си (особено мъжките рожби) да пият гроздово сокче от малки плетени дамаджанки. Така хем ще свикват с гроздовия вкус, хем един ден “няма да се излагат като седнат на маса”. Диона пък може да рекламира продукта в народна носия за да вкараме патриотичен елемент.
5. Автомат за бонбони със залагания. Забраниха на българина рекламите на хазарт по телевизията и той вече забрави за него и проблемът е решен. Но къде в закона пише, че не може да научиш детето от малко да изпитва допаминовия прилив от печалбата? Даваш му един автомат за бонбони, който работи с монети и има шанс да пусне много бонбони или никакви бонбони? Естествено, апаратът трябва да е настроен така, че детето реално да пуска вътре много повече монети, отколкото бонбоните реално струват. Така когато детето очаквано си даде всичките джобни, задлъжнее и поиска още монети от родителите си, те могат да му дадат, но само при условие, че си оправи стаята, измие съдовете или изчисти фурната. Така ще може да пусне с трепереща малка ръчичка нови монетки, докато някой ден не спечели бонбоните от машината и не ги продаде, за да може да да играе още. Така детето ви ще ви е вечен длъжник и ще можете да го ползвате за всякакви домашни прислуги. Ето – продукт с възпитателна цел е това, какво ревете? Диона може да се облече като нещо средно между крупие и бонбон и готово, продуктът сам ще се продава.
Ако случайно някой реши да създаде въпросните продукти – ще чакам процент от печалбата. А ако имате други подобни идеи – пишете ги смело в коментарите под поста във Facebook, че искам да се вдъхновя за още.
Автор: Георги ЕмиловВсички изглеждат възмутени и дори изненадани от това, че фолк певицата Диона рекламира някакво “енергийно прахче” за шмъркане. Аз лично нито мога да се възмутя, нито да се изненадам. Бих се изненадал, ако Диона влезе в новинарския поток с това, че e открила как възниква точката на осъзнаване в същества, създадени от сложна комбинация от физическа материя и отговори на въпроса защо хората преживяваме събития по нематериален начин, макар да сме изградени от материя? Тогава щях да съм изненадан.
За мен няма нищо изненадващо и нелогично в това Диона да рекламира нещо за шмъркане. Нещо повече – намирам го за гениален маркетингов трик. Ако продаваш нещо за шмъркане, кого ще поканиш за рекламни лице? Естествено, че Диона! Трикът е толкова гениален, че вероятно продуктът ще бъде забранен (най-малкото защото твърденията на създателите му са просто нелепи), но това дори не ме вълнува като тема. Но след като го забранят – какви продукти ще останат за рекламиране? С какво ще си вади хляба Диона? Аз имам идеи!
1. Да върнем дъвките-цигари! Никой роден през 80-те и 90-те да не се прави на ощипан – всички обичахме дъвките, опаковани като цигари и се правехме, че пушим. Самата дъвка не беше нещо особено, макар че миришеше готино, но има и още един момент – никой от хората, с които заедно “пушехме” от тия дъвки (и с които още поддържаме контакт), не пуши цигари в момента. Може да сме някакво изключение, но поне аз не смятам, че дъвката-цигара беше портал към истинските цигари. Точно както видеоигрите с насилие не са портал към истинско насилие. Може би не е политкоректно да го кажа, но май ще се окаже достатъчно родителите просто да си вършат работата и да не си неглижират децата, а?
2. Ябълков сок за инжектиране. Защо след като има енергийна напитка за шмъркане, да няма и витаминна напитка за инжектиране? Даже може да се пусне в комплект с игла, лъжица, запалка и маркуче за пристягане, за да изпъкне хубаво вената. Някой ще измисли начин киселинността на сока да е като физиологичен разтвор и готово. Дори вкусът да няма нищо общо с ябълката – на кого му дреме, нали не влиза през устата? Дали това ще създаде поколение от бъдещи хероинови наркомани – това вече няма как да знаем. А Диона би била супер рекламно лице за целта, нали?
3. Електронен крек. Кажи-речи вече всички разбраха, че истинските цигари са вредни и сега пушат електронната им версия. Дори не се бъзикам, когато казвам, че имам познати, според които електронните цигари са НАПЪЛНО безвредни, защото не димят, не смърдят и не пречат на никого. Сега, нали, вярно – димят по-леко, смърдят по-слабо (макар и пак да лъхат на дяволска пръдня) и пречат по-малко – просто получаваш удоволствието от никотина. Но ако това е логиката – да пуснем тогава и електронен крек! Няма да дими толкова, няма да смърди, само ще получаваш удоволствието от крека и готово. Ако пък му добавят и някакви витамини – може да го пласират и като полезен продукт.
4. Бебешки и детски сокчета в малки дамаджанки. Опасявам се, че това е твърде добра идея, имайки предвид как в България алкохолизмът е едва ли не повод за гордост и статистиките за това, че пием повече от руснаците, водят до радост и наздравици. “Не моат ни стигнат, ибреее!”, се чува от кръчмата до нас при такива новини. Затова няма да се учудя и ако родителите отрано дават на децата си (особено мъжките рожби) да пият гроздово сокче от малки плетени дамаджанки. Така хем ще свикват с гроздовия вкус, хем един ден “няма да се излагат като седнат на маса”. Диона пък може да рекламира продукта в народна носия за да вкараме патриотичен елемент.
5. Автомат за бонбони със залагания. Забраниха на българина рекламите на хазарт по телевизията и той вече забрави за него и проблемът е решен. Но къде в закона пише, че не може да научиш детето от малко да изпитва допаминовия прилив от печалбата? Даваш му един автомат за бонбони, който работи с монети и има шанс да пусне много бонбони или никакви бонбони? Естествено, апаратът трябва да е настроен така, че детето реално да пуска вътре много повече монети, отколкото бонбоните реално струват. Така когато детето очаквано си даде всичките джобни, задлъжнее и поиска още монети от родителите си, те могат да му дадат, но само при условие, че си оправи стаята, измие съдовете или изчисти фурната. Така ще може да пусне с трепереща малка ръчичка нови монетки, докато някой ден не спечели бонбоните от машината и не ги продаде, за да може да да играе още. Така детето ви ще ви е вечен длъжник и ще можете да го ползвате за всякакви домашни прислуги. Ето – продукт с възпитателна цел е това, какво ревете? Диона може да се облече като нещо средно между крупие и бонбон и готово, продуктът сам ще се продава.
Ако случайно някой реши да създаде въпросните продукти – ще чакам процент от печалбата. А ако имате други подобни идеи – пишете ги смело в коментарите под поста във Facebook, че искам да се вдъхновя за още.
Автор: Георги Емилов
Гласували общо: 1 потребители