Преди всичко искаме да споменем новия филм „The French Dispatch” – брилянтен е! Какво можете да ни споделите за това ваше преживяване?
Ейдриън Броуди: Благодаря ви, филмът наистина е уникален и много забавен. Това е четвъртият проект, по който работим заедно с Уес Андерсън. Обичам Франция, затова възможността да снимам отново там, а и самата премиера на филма в Кан тази година, беше истинско удоволствие.
Последните години бяха доста тежки за всички. Как се промени за вас работният процес в тези безпрецедентни времена?
Ейдриън Броуди: Времето стана още по-ценно. Аз обожавам чувството да бъда въвлечен в творческия процес, затова сега, когато отивам на работа, изпитвам още по-силно чувство на благодарност, че мога да продължавам да правя това, което обичам.
Вие участвате в новата кампания на Johnnie Walker… Защо?
Ейдриън Броуди: Харесвам
Johnnie Walker както като продукт, така и като марка. Мисля, че подходът им е вдъхновяващ и намирам техния стремеж към съвършенство за близък до себе си. Смятам, че трябва да сме упорити и да си проправяме път напред, да останем свързани помежду си и да преследваме страстите си, да продължаваме да вървим напред.
А какви напитки предпочитате, само уиски ли?
Ейдриън Броуди: Фен съм на качествените питиета като
Johnnie Walker Black Label, но като цяло обичам да поддържам бара си добре зареден.
Казвате, че успехът и прогресът са важни за вас, но кой е човекът, който ви вдъхновява повече от всички останали?
Ейдриън Броуди: Продължавам да бъда най-силно повлиян от своите майка и баща, които работят неуморно и винаги са ме окуражавали да бъда верен на себе си и да имам големи мечти.
Как прекарахте локдауна?
Ейдриън Броуди: Прекарах време с любимите си хора, но също имах късмета да мога да работя по няколко страхотни проекта. Бях половин година в Канада, където участвах в снимките на готически сериал на ужасите, наречен CHAPELWAITE, по романа на Стивън Кинг Сейлъмс Лот. Също така завърших редактирането и композирането на музиката за филма CLEAN, на който съм съавтор, и порисувах малкo.
Липсваха ли ви пътуванията?
Ейдриън Броуди: Доста привикнах към пътуванията през годините, затова и много ми липсваше чувството за това колко достъпен беше целият свят. В известен смисъл тази промяна ми помогна да оценя още повече любовта си към пътуването и общуването с приятелите ми в чужбина.
Наложи ви се да кажете „наздраве“ на толкова много езици по време на снимките на THE WALKERS. Кой език се оказа най-труден за вас?
Ейдриън Броуди: Всъщност се насладих на предизвикателството да вдигна тост към света на толкова много различни езици.
Кои свои нови страсти открихте през последните месеци, живеейки при тези безпрецедентни обстоятелства?
Ейдриън Броуди: Това време възроди любовта ми към музиката и правенето на музика и това е част от нещата, които истински ме развълнуваха в тази кампания. Удоволствие беше да допринеса с музиката си и да се предизвикам дотолкова, че дори да изпея мелодията във видеото.
Смисълът в кампанията THE WALKERS е идеята за преодоляването на границите в името на обществения интерес, съзиданието чрез смелост, отличителност, иновативност, предизвикателства и авантюризъм. Какъв мислите, че е правилният път напред?
Ейдриън Броуди: Мисля, че духът на кампанията отразява моят творчески стремеж, това как обичам да предизвиквам себе си в творчески аспект и да преодолявам границите.
Считат ви за модна икона. Сега, когато все по-малко хора се контят за работа или за среща с приятели и стиловите норми се променят, имате ли някакви модни съвети за нашата публика?
Ейдриън Броуди: Стилът е лично отражение на това, което сте и което чувствате. Не смятам, че обезателно трябва да бъде налаган от някакви течения, а че е въпрос на собствен избор.
Преди всичко искаме да споменем новия филм „The French Dispatch” – брилянтен е! Какво можете да ни споделите за това ваше преживяване?
Ейдриън Броуди: Благодаря ви, филмът наистина е уникален и много забавен. Това е четвъртият проект, по който работим заедно с Уес Андерсън. Обичам Франция, затова възможността да снимам отново там, а и самата премиера на филма в Кан тази година, беше истинско удоволствие.
Последните години бяха доста тежки за всички. Как се промени за вас работният процес в тези безпрецедентни времена?
Ейдриън Броуди: Времето стана още по-ценно. Аз обожавам чувството да бъда въвлечен в творческия процес, затова сега, когато отивам на работа, изпитвам още по-силно чувство на благодарност, че мога да продължавам да правя това, което обичам.
Вие участвате в новата кампания на Johnnie Walker… Защо?
Ейдриън Броуди: Харесвам Johnnie Walker както като продукт, така и като марка. Мисля, че подходът им е вдъхновяващ и намирам техния стремеж към съвършенство за близък до себе си. Смятам, че трябва да сме упорити и да си проправяме път напред, да останем свързани помежду си и да преследваме страстите си, да продължаваме да вървим напред.
А какви напитки предпочитате, само уиски ли?
Ейдриън Броуди: Фен съм на качествените питиета като Johnnie Walker Black Label, но като цяло обичам да поддържам бара си добре зареден.
Казвате, че успехът и прогресът са важни за вас, но кой е човекът, който ви вдъхновява повече от всички останали?
Ейдриън Броуди: Продължавам да бъда най-силно повлиян от своите майка и баща, които работят неуморно и винаги са ме окуражавали да бъда верен на себе си и да имам големи мечти.
Как прекарахте локдауна?
Ейдриън Броуди: Прекарах време с любимите си хора, но също имах късмета да мога да работя по няколко страхотни проекта. Бях половин година в Канада, където участвах в снимките на готически сериал на ужасите, наречен CHAPELWAITE, по романа на Стивън Кинг Сейлъмс Лот. Също така завърших редактирането и композирането на музиката за филма CLEAN, на който съм съавтор, и порисувах малкo.
Липсваха ли ви пътуванията?
Ейдриън Броуди: Доста привикнах към пътуванията през годините, затова и много ми липсваше чувството за това колко достъпен беше целият свят. В известен смисъл тази промяна ми помогна да оценя още повече любовта си към пътуването и общуването с приятелите ми в чужбина.
Наложи ви се да кажете „наздраве“ на толкова много езици по време на снимките на THE WALKERS. Кой език се оказа най-труден за вас?
Ейдриън Броуди: Всъщност се насладих на предизвикателството да вдигна тост към света на толкова много различни езици.
Кои свои нови страсти открихте през последните месеци, живеейки при тези безпрецедентни обстоятелства?
Ейдриън Броуди: Това време възроди любовта ми към музиката и правенето на музика и това е част от нещата, които истински ме развълнуваха в тази кампания. Удоволствие беше да допринеса с музиката си и да се предизвикам дотолкова, че дори да изпея мелодията във видеото.
Смисълът в кампанията THE WALKERS е идеята за преодоляването на границите в името на обществения интерес, съзиданието чрез смелост, отличителност, иновативност, предизвикателства и авантюризъм. Какъв мислите, че е правилният път напред?
Ейдриън Броуди: Мисля, че духът на кампанията отразява моят творчески стремеж, това как обичам да предизвиквам себе си в творчески аспект и да преодолявам границите.
Считат ви за модна икона. Сега, когато все по-малко хора се контят за работа или за среща с приятели и стиловите норми се променят, имате ли някакви модни съвети за нашата публика?
Ейдриън Броуди: Стилът е лично отражение на това, което сте и което чувствате. Не смятам, че обезателно трябва да бъде налаган от някакви течения, а че е въпрос на собствен избор.
Гласували общо: 1 потребители