- Тази реклама цели да вдъхнови феновете на Johnnie Walker в Източна Европа да действат, да извървят думите. Какво бихте искали да споделите с тях? – Мила Йовович: Свидетели сме на огромна трансформация в света. Тя не е породена от празни думи, тя се случва, защото хората се борят за нещата, в които вярват, въпреки съмненията, въпросите и страховете си. Ние хората от Източна Европа нямаме какво да доказваме, ние оставяме действията ни да говорят за нас. - Какъв би бил съветът Ви към хората, които си мечтаят за нещо, но се страхуват да действат? - Мила Йовович: Невинаги е лесно, трябва да се държим един за друг и да продължаваме напред, да празнуваме постиженията си и да не спираме да се движим. Възхищавам се на смелостта и силата на всеки, който се е посветил на това да допринесе за общото благо. Не чакайте позволение или покана, за да направите това, което трябва; влагайте всичко от себе си в нещата, които правите. Не говори.
Johnnie Walker, скоч уиски номер едно в света, приветства за свой посланик една прогресивна дама, която се включва в движението „The Walkers“.
Мила Йовович е втората звезда, която се присъединява към кампанията „The Walkers“, след успешния старт с Ейдриън Броуди по-рано тази година.
- Участвате в кампанията на Johnnie Walker “Не говори. Действай. Keep Walking’’. Тя ни мотивира да излезем от утъпканата пътека, да предприемем действие. Как това пасва на характера Ви?
– Мила Йовович: Целта на кампанията “Не говори. Действай. Keep Walking’’ е нещо, с което се асоциирам. Идеята за прекрачването на границите ми допада. Действието, пътят, който извървяваш, е това, което предизвиква промяната, което вдъхновява и мотивира хората. Действията са по-силни от думите.
- Изглежда нищо не може да Ви спре, Вие влагате всички сили в нещата, които правите. Какво Ви мотивира?
– Мила Йовович: Във времената, в които живеем, положителната настройка, упоритостта и куражът да продължиш по пътя си са ключови. Аз също срещам предизвикателства, но точно като Johnnie, предпочитам да крача напред, да взема нещата в собствените си ръце, да предизвикам промяната, която искам да видя. Осъзнавам, че когато продължавам напред, моите сподвижници се присъединяват, а заедно сме по-силни. Аз продължавам напред въпреки всичко.
- Преживели сте доста в живота си, но винаги сте упорствали и сте продължавали напред. Кои са границите, които сте най-горди, че сте прекрачили?
– Мила Йовович: Всеки среща трудности в живота си. Моят живот ме е научил, че често упоритостта е ключова, за да продължиш напред, и съм щастлива, че получих възможността да се развивам, да напредвам и да споделям това пътуване с хората около мен. Можеш да спреш за миг и да помислиш, но след това трябва да продължиш, да станеш по-добър човек.
- Във видеото “The Walkers” работите със своя съпруг Пол У. С. Андерсън, който режисира продукцията. Как изживявате работата заедно?
– Мила Йовович: Ние сме страхотен екип, той знаеше точно как да съчетае моя характер със стила и енергията на марката Johnnie Walker. Беше голямо забавление да се гмурнем в света на Johnnie Walker и да създадем нещо иконично.
- Тази реклама цели да вдъхнови феновете на Johnnie Walker в Източна Европа да действат, да извървят думите. Какво бихте искали да споделите с тях?
– Мила Йовович: Свидетели сме на огромна трансформация в света. Тя не е породена от празни думи, тя се случва, защото хората се борят за нещата, в които вярват, въпреки съмненията, въпросите и страховете си. Ние хората от Източна Европа нямаме какво да доказваме, ние оставяме действията ни да говорят за нас.
- Какъв би бил съветът Ви към хората, които си мечтаят за нещо, но се страхуват да действат?
- Мила Йовович: Невинаги е лесно, трябва да се държим един за друг и да продължаваме напред, да празнуваме постиженията си и да не спираме да се движим. Възхищавам се на смелостта и силата на всеки, който се е посветил на това да допринесе за общото благо. Не чакайте позволение или покана, за да направите това, което трябва; влагайте всичко от себе си в нещата, които правите. Не говори.