Защо и как букмейкърите инвестират в спорт?

В света на спорта има само един почитател, който винаги иска да повишава качеството и е готов по всяко време да заплати именно за по-добро представяне на отборите. Говорим за така наречените спонсори. Това са хората, които дават една сума пари, в повечето случаи напълно безвъзмездно, като позволяват на един тим или атлет да се състезава и да получи качествена база. В замяна някъде по екипа или на самият стадион ще има лого, което ще подсказва кой го подпомага.

И точно то се позиционира на големите дербита и привлича нови почитатели на спортните прогнози. Освен това повечето винаги получават и възможност за промоция като този Уинбет бонус, с който всеки нов клиент може да има много по-добър старт в спортните прогнози. Причината за това партньорство не само не трябва да ни изненадва, но и ни прави впечатление, че все повече фенове разпознават самите оператори. Открай време тази практика е известна на света. Има обаче една много важна подробност - ако обърнем внимание на букмейкърите, не е изобщо трудно да видим, че същите никога нямат фаворити.

Един букмейкър ще спонсорира колкото се може повече отбори, за да постигне баланс в дадено първенство. Защо обаче това е най-често срещаната практика? На първо място трябва да обърнем внимание на факта, че операторите се стремят да предложат повече адреналин на своите фенове, при това от всеки един отбор. Впрочем спонсорирането на спорт не се ограничава само с футбол, инвестира се във всеки един популярен спорт. Както се досещаме, онлайн индустрията на спортните прогнози има нужда от един добър маркетинг, за да може да достигне до повече фенове и почитатели на спортните прогнози. В замяна на спонсорирането, брандовете получават най-добрата възможна позиция за реклама - понякога на стадиона, друг път на самия спортен екип – експертите признават, че тази стратегия работи повече от прекрасно.

Интересното е, че тенденцията за партниране с най-силния отбор не винаги е успешна и точно по тази причина наблюдаваме умереното спонсорство и присъствието в повече срещи. Друга интересна традиция е, че всички фенове на Тотнъм получават напълно безплатен и високоскоростен безжичен интернет директно от спонсора, докато пребивават на територията на стадиона, но след като говорим за конкуренция, достъпът им до други сайтове за залози не е наличен. Друг вид спонсорство е този, в който даден атлет може да разкаже своята история и самият букмейкър да осъществи заснемането, както и да излъчва съдържанието от своята собствена платформа. Като цяло, най-важното е, че когато един спортен фен гледа дадено дерби, той автоматично ще види и букмейкърите – понякога може да са два или повече, зависи кой рекламира - предлагащи и възможно най-добри условия - все пак е логично да има точно такива.

След това не трябва да забравяме, че по време на срещата спокойно може да се предложат и бонус кодове, които интерактивно да излизат на екрана. Разбира се, нито един запалянко не е принуден да направи залог или да се възползва от една оферта, както се случва най-често и в другите видове реклами, никой не очаква да закупите всичко, което виждате на екрана. По-важното е, че тук има преференции в определен момент и същите са достатъчно добре обмислени от даден маркетингов екип, за да спечелят вниманието на феновете, а и няма защо да очакваме обратното, за да присъства едно лого на тениската на атлет, сумите за това удоволствие най-често се измерват в милиони.

Следователно, букмейкърите не инвестират просто в спорта, те го правят по-добър, за да може повишавайки качеството на едно първенство, те да повишат и интереса на своите фенове към спортните прогнози. Всичко винаги е било взаимосвързано, следователно няма защо да се изненадваме.

В света на спорта има само един почитател, който винаги иска да повишава качеството и е готов по всяко време да заплати именно за по-добро представяне на отборите. Говорим за така наречените спонсори. Това са хората, които дават една сума пари, в повечето случаи напълно безвъзмездно, като позволяват на един тим или атлет да се състезава и да получи качествена база. В замяна някъде по екипа или на самият стадион ще има лого, което ще подсказва кой го подпомага.

И точно то се позиционира на големите дербита и привлича нови почитатели на спортните прогнози. Освен това повечето винаги получават и възможност за промоция като този Уинбет бонус, с който всеки нов клиент може да има много по-добър старт в спортните прогнози. Причината за това партньорство не само не трябва да ни изненадва, но и ни прави впечатление, че все повече фенове разпознават самите оператори. Открай време тази практика е известна на света. Има обаче една много важна подробност - ако обърнем внимание на букмейкърите, не е изобщо трудно да видим, че същите никога нямат фаворити.

Един букмейкър ще спонсорира колкото се може повече отбори, за да постигне баланс в дадено първенство. Защо обаче това е най-често срещаната практика? На първо място трябва да обърнем внимание на факта, че операторите се стремят да предложат повече адреналин на своите фенове, при това от всеки един отбор. Впрочем спонсорирането на спорт не се ограничава само с футбол, инвестира се във всеки един популярен спорт. Както се досещаме, онлайн индустрията на спортните прогнози има нужда от един добър маркетинг, за да може да достигне до повече фенове и почитатели на спортните прогнози. В замяна на спонсорирането, брандовете получават най-добрата възможна позиция за реклама - понякога на стадиона, друг път на самия спортен екип – експертите признават, че тази стратегия работи повече от прекрасно.

Интересното е, че тенденцията за партниране с най-силния отбор не винаги е успешна и точно по тази причина наблюдаваме умереното спонсорство и присъствието в повече срещи. Друга интересна традиция е, че всички фенове на Тотнъм получават напълно безплатен и високоскоростен безжичен интернет директно от спонсора, докато пребивават на територията на стадиона, но след като говорим за конкуренция, достъпът им до други сайтове за залози не е наличен. Друг вид спонсорство е този, в който даден атлет може да разкаже своята история и самият букмейкър да осъществи заснемането, както и да излъчва съдържанието от своята собствена платформа. Като цяло, най-важното е, че когато един спортен фен гледа дадено дерби, той автоматично ще види и букмейкърите – понякога може да са два или повече, зависи кой рекламира - предлагащи и възможно най-добри условия - все пак е логично да има точно такива.

След това не трябва да забравяме, че по време на срещата спокойно може да се предложат и бонус кодове, които интерактивно да излизат на екрана. Разбира се, нито един запалянко не е принуден да направи залог или да се възползва от една оферта, както се случва най-често и в другите видове реклами, никой не очаква да закупите всичко, което виждате на екрана. По-важното е, че тук има преференции в определен момент и същите са достатъчно добре обмислени от даден маркетингов екип, за да спечелят вниманието на феновете, а и няма защо да очакваме обратното, за да присъства едно лого на тениската на атлет, сумите за това удоволствие най-често се измерват в милиони.

Следователно, букмейкърите не инвестират просто в спорта, те го правят по-добър, за да може повишавайки качеството на едно първенство, те да повишат и интереса на своите фенове към спортните прогнози. Всичко винаги е било взаимосвързано, следователно няма защо да се изненадваме.

Гласували общо: 1 потребители