Sofialive.bg

Добър рекламен трик ли са началните бонуси, които могат да се вземат от Уинбет?

Добър рекламен трик ли са началните бонуси, които могат да се вземат от Уинбет? Добър рекламен трик ли са началните бонуси, които могат да се вземат от Уинбет?
През последните месеци доста от хазартните компании се включиха в телевизионното пространство с множество рекламни кампании, насочени към новите клиенти. Едни от най-известните медийни личности ни представят новите бонус предложения, използвайки малкия екран. Без значение дали сме привърженици на спортните залози, или не, познатите лица, които виждаме, определено подбуждат нашия интерес и ни вдъхват известна сигурност относно надеждността на използваната платформа. В следващите редове ще се опитаме да отговорим на въпроса дали рекламата е просто лъскава обвивка, или бетинг компаниите в действителност блестят с подобни бонус възможности.

Иновация чрез реклама

Маркетинговите стратегии, които използват букмейкърите, винаги са били находчиви, но в последно време определено следва да им се отдадат заслужените суперлативи. Дори и да не се спирате често пред телевизора, е почти минимален шансът да сте пропуснали новата реклама за стартовия бонус за Winbet. В наблюдаваме две от най-популярните български лица, а именно актьорът и телевизионен шоумен Димитър Рачков и един от най-великите футболисти, които нашата родина е създала, а именно носителят на Златната топка и футболист от световна класа Христо Стоичков.

Рекламните продукти, които компанията интегрира на българския пазар, са едни от най-впечатляващите, а това се дължи най-вече на естетиката, която съдържат в себе си и видимо завършения продукт, който предлагат. Не е тайна, че и други хазартни компании отбелязват своето присъствие на екрана с други видео предложения, но до момента нито една от тях не може да се похвали с легенда на българския футбол като Стоичков в своя арсенал.

Бонус предложения и не само

Но защо компаниите прибягват до такъв способ за достигане до нови клиенти? Един от вариантите е, че това е доста улеснен начин да презентират нововъведенията, които са интегрирали в своите платформи. Думата „бонус“ присъства в почти всяка от рекламите на компанията, което пък от своя страна приковава слуха и на най-незаинтересованите от спортни залагания.

Първото ексклузивно бонус предложение е свързано с всички клиенти, на които им предстои да направят своята регистрация в сайта на компанията. При първоначален депозит в минимален размер от 10 лева букмейкърът „награждава“ своя нов клиент като му предоставя безвъзмездно бонус в размер на 200% до 200 лева от първоначалния залог. За да се възползвате от тази оферта, има няколко особености, на които следва да обърнете внимание. Едната от тях е, че тази компания работи с така наречените бонус кодове или в конкретния случай: S2020. Този код следва да се въведе при извършването на първоначалния депозит. След като получите въпросната сума като награда от букмейкъра, тя следва да бъде разиграна 6 пъти, а залозите трябва да са на секции с минимален коефициент 1.30. Макар да звучат леко ограничаващо, тези условия са едни от най-либералните на хазартния пазар и чрез минимално усилие от ваша страна ще може да се възползвате от пълната сума на бонуса.

Който играе - печели

Това не е единственият първоначален бонус, от който може да се възползвате. В едно от другите рекламни видеа Димитър Рачков споменава за така наречения „бонус бокс“. Това е друго от предложенията за новорегистрирани потребители. За да се възползвате от тази „кутия“, не се изисква нищо конкретно от ваша страна, а просто да играете. Принципът на този вид награда е, че в зависимост от вашата активност, компанията е готова да ви предложи различни видове бонуси. Те могат да варират от безплатни залози, които могат да се използват както в спортния раздел, така и в казино игрите. 

За да не разочароваме привържениците на казино залози, ще обърнем внимание и на факта, че компанията предлага и атрактивни бонуси за клиентите на този тип игри. Условията за игра с бонуса са сходни на горепосочените, а за да се запознаете по-подробно с тях, можете да посетите сайта на компанията. Определено рекламната кампания, на която ставаме свидетели, е една от най-впечатляващите на българския пазар, а ако във вас усещате нуждата от такъв тип тръпка, ви съветваме да вземете под внимание предоставената до този момент информация и да се потопите в играта. 

 

През последните месеци доста от хазартните компании се включиха в телевизионното пространство с множество рекламни кампании, насочени към новите клиенти. Едни от най-известните медийни личности ни представят новите бонус предложения, използвайки малкия екран. Без значение дали сме привърженици на спортните залози, или не, познатите лица, които виждаме, определено подбуждат нашия интерес и ни вдъхват известна сигурност относно надеждността на използваната платформа. В следващите редове ще се опитаме да отговорим на въпроса дали рекламата е просто лъскава обвивка, или бетинг компаниите в действителност блестят с подобни бонус възможности.

Иновация чрез реклама

Маркетинговите стратегии, които използват букмейкърите, винаги са били находчиви, но в последно време определено следва да им се отдадат заслужените суперлативи. Дори и да не се спирате често пред телевизора, е почти минимален шансът да сте пропуснали новата реклама за стартовия бонус за Winbet. В наблюдаваме две от най-популярните български лица, а именно актьорът и телевизионен шоумен Димитър Рачков и един от най-великите футболисти, които нашата родина е създала, а именно носителят на Златната топка и футболист от световна класа Христо Стоичков.

Рекламните продукти, които компанията интегрира на българския пазар, са едни от най-впечатляващите, а това се дължи най-вече на естетиката, която съдържат в себе си и видимо завършения продукт, който предлагат. Не е тайна, че и други хазартни компании отбелязват своето присъствие на екрана с други видео предложения, но до момента нито една от тях не може да се похвали с легенда на българския футбол като Стоичков в своя арсенал.

Бонус предложения и не само

Но защо компаниите прибягват до такъв способ за достигане до нови клиенти? Един от вариантите е, че това е доста улеснен начин да презентират нововъведенията, които са интегрирали в своите платформи. Думата „бонус“ присъства в почти всяка от рекламите на компанията, което пък от своя страна приковава слуха и на най-незаинтересованите от спортни залагания.

Първото ексклузивно бонус предложение е свързано с всички клиенти, на които им предстои да направят своята регистрация в сайта на компанията. При първоначален депозит в минимален размер от 10 лева букмейкърът „награждава“ своя нов клиент като му предоставя безвъзмездно бонус в размер на 200% до 200 лева от първоначалния залог. За да се възползвате от тази оферта, има няколко особености, на които следва да обърнете внимание. Едната от тях е, че тази компания работи с така наречените бонус кодове или в конкретния случай: S2020. Този код следва да се въведе при извършването на първоначалния депозит. След като получите въпросната сума като награда от букмейкъра, тя следва да бъде разиграна 6 пъти, а залозите трябва да са на секции с минимален коефициент 1.30. Макар да звучат леко ограничаващо, тези условия са едни от най-либералните на хазартния пазар и чрез минимално усилие от ваша страна ще може да се възползвате от пълната сума на бонуса.

Който играе - печели

Това не е единственият първоначален бонус, от който може да се възползвате. В едно от другите рекламни видеа Димитър Рачков споменава за така наречения „бонус бокс“. Това е друго от предложенията за новорегистрирани потребители. За да се възползвате от тази „кутия“, не се изисква нищо конкретно от ваша страна, а просто да играете. Принципът на този вид награда е, че в зависимост от вашата активност, компанията е готова да ви предложи различни видове бонуси. Те могат да варират от безплатни залози, които могат да се използват както в спортния раздел, така и в казино игрите. 

За да не разочароваме привържениците на казино залози, ще обърнем внимание и на факта, че компанията предлага и атрактивни бонуси за клиентите на този тип игри. Условията за игра с бонуса са сходни на горепосочените, а за да се запознаете по-подробно с тях, можете да посетите сайта на компанията. Определено рекламната кампания, на която ставаме свидетели, е една от най-впечатляващите на българския пазар, а ако във вас усещате нуждата от такъв тип тръпка, ви съветваме да вземете под внимание предоставената до този момент информация и да се потопите в играта. 

 

Гласували общо: 1 потребители