Блогъри от Русия и автори на канала Garage 54 в YouTube направиха необичаен експеримент със стара руска кола, като решиха да тестват какво ще се случи, ако я измият с вряла вода при -30 градуса по Целзий.
Преди това колата беше оставена цяла нощ на открито да замръзне на улицата, след което те вече пристъпиха директно към самия експеримент, пише automedia.bg.
Блогърите направиха обемна метална тенджера, в която кипнаха водата на открит огън. Към контейнера беше прикрепен маркуч, така че водата няма време да се охлади и веднага пада върху колата.
Първо заляха предния капак на колата, за да проверят как ще се държи боята. За изненада на блогърите, боята не реагира по никакъв начин на резкия спад на температурата.
След това решиха да залеят предното стъкло, за да проверят дали ще се спука или не, а после и странични две и задното. Резултатът беше, че стъклата вътре се размразиха, но не се спукаха.
Но покритието на покрива се оказа не толкова устойчиво - само след няколко секунди лакът започна да се отлепва и размекна до състояние на гел, а после лесно бе отстранен първо с обикновена четка за кола и след това със слаба струя на водата от маркуча.
Блогъри от Русия и автори на канала Garage 54 в YouTube направиха необичаен експеримент със стара руска кола, като решиха да тестват какво ще се случи, ако я измият с вряла вода при -30 градуса по Целзий.
Преди това колата беше оставена цяла нощ на открито да замръзне на улицата, след което те вече пристъпиха директно към самия експеримент, пише automedia.bg.
Блогърите направиха обемна метална тенджера, в която кипнаха водата на открит огън. Към контейнера беше прикрепен маркуч, така че водата няма време да се охлади и веднага пада върху колата.
Първо заляха предния капак на колата, за да проверят как ще се държи боята. За изненада на блогърите, боята не реагира по никакъв начин на резкия спад на температурата.
След това решиха да залеят предното стъкло, за да проверят дали ще се спука или не, а после и странични две и задното. Резултатът беше, че стъклата вътре се размразиха, но не се спукаха.
Но покритието на покрива се оказа не толкова устойчиво - само след няколко секунди лакът започна да се отлепва и размекна до състояние на гел, а после лесно бе отстранен първо с обикновена четка за кола и след това със слаба струя на водата от маркуча.
Гласували общо: 1 потребители