Украинските пощи планират пускането на специална пощенска марка, за да отбележат успеха на „Оркестър Калуш“ в песенния конкурс „Евровизия“, съобщи агенция ДПА.
Художествена комисия ще вземе решение за дизайна, написа директорът на пощите Игор Смелянски във фейсбук в неделя, след като стана ясно, че украинските участници печелят конкурса.
Смелянски публикува проекта за новата предложена марка, която гласи „Помогнете на Мариупол - Помогнете на Азовстал" - като ехо от призива на фронтмена на „Оркестър Калуш“ Олег Псюк.
Изпълнителят заяви още, че групата възнамерява да продаде на търг своя трофей от „Евровизия“ и да дари приходите на Украйна и украинските въоръжени сили, предава БТА.
Предишните двама победители на Украйна в „Евровизия“ през 2004 и 2016 г. - певиците Руслана и Джамала, също бяха отличени с марки.
Неотдавна украинските пощи пуснаха и марка посветена на украинските войници от Змийския остров в Черно море, които отказаха да се предадат на руски военен кораб.
Украинските пощи планират пускането на специална пощенска марка, за да отбележат успеха на „Оркестър Калуш“ в песенния конкурс „Евровизия“, съобщи агенция ДПА.
Художествена комисия ще вземе решение за дизайна, написа директорът на пощите Игор Смелянски във фейсбук в неделя, след като стана ясно, че украинските участници печелят конкурса.
Смелянски публикува проекта за новата предложена марка, която гласи „Помогнете на Мариупол - Помогнете на Азовстал" - като ехо от призива на фронтмена на „Оркестър Калуш“ Олег Псюк.
Изпълнителят заяви още, че групата възнамерява да продаде на търг своя трофей от „Евровизия“ и да дари приходите на Украйна и украинските въоръжени сили, предава БТА.
Предишните двама победители на Украйна в „Евровизия“ през 2004 и 2016 г. - певиците Руслана и Джамала, също бяха отличени с марки.
Неотдавна украинските пощи пуснаха и марка посветена на украинските войници от Змийския остров в Черно море, които отказаха да се предадат на руски военен кораб.
Гласували общо: 1 потребители