Главен дизайнер на марката е Алисън Херцбърг, която е добър пример за последната тенденция в модата, а именно - правиш си малък лейбъл и трупаш популярност чрез социалните мрежи. Брандът е едва на година - появи се през лятото на 2010-а, но за кратко време набра не малко фенове. Мис Херцбърг пише за мода в The Local East Village, поддържа профила си във Facebook, Tweeter, www.myspace.com и www.etsy.com, така че трудно ще й избягаш.
Признаваме, че идеята й въобще не е нова - виждали сме подобни аксесоари в списанията на мама от 70-те, но за сложните възли тук се изисква респектираща сръчност. Под искрящите им цветове и най-семплата дреха разцъфтява, но по-интересното е, че Алисън хваща тънкостите на занаята, докато пише дипломна работа за рибарите по Майн. В колекцията й от колани, гривни, колиета и диадеми има най-различни материи като памук, коприна, кожа и ликра, а стилът най-общо съчетава ретрото с модерното.
Избери си нещо на www.accessoriesbyash.com - цените са между 10 и 85 долара
Още любопитни и полезни статии:
- Виц за добро утро: Разговор между счетоводители
- Кои са най-подходящите мъжки обувки за сватба през лятото?
- Betway е новият играч на българския хазартен пазар
- Как лесно и бързо да организираме преместване в София?
- Как да изберете най-подходящия модел мъжка чанта
- Как да се възползваме от такси трансфер?
- Ранфорс спално бельо какви са предимствата
- Gourmet House
- Изповедта на един карък
- Facebook = Затвор?
Коментари