Рейчъл Макадамс е дребна, чаровна и ентусиазмът й никога не
пада под нулата. Не се занимава с мъже, защото не е баш наясно как става тая
работа, но е много наясно как се прави добро телевизионно предаване. Джеф
Голдблум я наема да съживи полуумрял сутрешен блок, където Дайан Кийтън е
водеща от сума ти време, но все не
случва на партньор. Така пред камерата застава Харисън Форд - застарял, но легендарен
новинар-темерут, който гледа с презрение на пошли предавания от този сорт. Само
дето трябва да се яде, а кариерата му стремително лети към пенсия. Макадамс има
един месец да вдигне рейтинга на шоуто, като накара Форд да си размърда задника
и да прихване поне малко от нейния леко изнервящ ентусиазъм.
Филмът донякъде напомня класиката Телевизионни новини от 1987-а и също като него разчита на бързо
темпо и шегички от ситуационния тип (в случая - синоптикът на предаването,
който си татуира задника в ефир). Рейчъл Макадамс наистина може да ти отрови
живота с енергията си, но й е простено - все пак ролята й е такава. Дайан
Кийтън и Харисън Форд обаче са железни отвсякъде и общо взето вкарват доста
класа в иначе непретенциозния сценарий на Ейлин Брош Маккена (Дяволът носи Прада).
с една дума
ТЕЛЕВИЗИЯ. Първата телевизионна демонстрация прави англичанинът Джон
Беърд през 1926-а
Още любопитни и полезни статии:
- "Присила" на София Копола тръгва по кината от 5 април (ТРЕЙЛЪР)
- Носители на "Оскар" са част от 28-ия София Филм Фест
- Най-новите филми на Вим Вендерс и София Копола идват на София Филм Фест
- София Филм Фест разкрива първите 6 заглавия от Международния конкурс
- Световноизвестната полска режисьорка Малгожата Шумовска представя на София Филм Фест най-новия си филм
- Най-новите филми на Кен Лоуч и Нури Билге Джейлан идват на София Филм Фест
- Филмът "Барби" премина 1 милиард долара
- 10 издание на „Кино за пътешественици”
- „Тар” противопоставя човека и изкуството
- Грандиозен Ден на шегата с Комеди Клуб София – 11 април
Коментари