Игра на бутилка

icon
Sofialive.bg

Бяха времена, когато до шишета се докопвахме, само когато вече бяха изпразнени от родителите ни, само когато трябваше да върнем бирените бутилки, за да купим нови, и единствено когато пиехме боза, лимонада и нектар. Но мернеше ли ни се някоя на купон, кръгът моментално се заформяше.

С времето достъп до бутилки получихме всякакъв, а за целувките вече ни трябва само лека заигравка. Горе-долу същото е положението и с мобилните приложения. Хубавото на тези три конкретно (зад които се крие реклама на продукти, не толкова полезни за здравето) е, че бутат към действие. И, естествено, са достатъчно забавни и безплатни.

8 часа стигат
За свободното време и бирата няма да говорим за първи път, едва ли ще е и за последен. И тук положението е повече от избистрено, затова няма нужда от много-много пояснения: осем часа без телефон са достатъчни за една безплатна бира.

Идеята отново е борба за време, освободено от комуникации през помощни средства, за сметка на общуването лице в лице. Или, най-малкото, за добрата стара почивка от забързаното ежедневие. Amstel Time отчита за колко не си се докосвал до телефона. И когато чукнеш осемте часа, печелиш бутилка.

Amstel Time е в Google Play и в Apple Store

80kmtospace_900  unnamed_762

Професия космонавт
Пали вътрешните си двигатели и нагоре, само нагоре. На осемдесетия километър може и да се обърнеш назад. Ако така ти идва, разбира се. Стигнал ли си обаче дотук, значи може и да те огрее да се изстреляш в орбита.


Такава е идеята зад приложението на Heineken 80kmtospace. Семпла за постигане, целта е да се вървиш нагоре, пък дори и само да катериш стъпалата на блока. Реално, отчита се всяка крачка над морското равнище. Включваш, катериш и снимаш последната точка на достигнатото. Важно е да събираш харесвания, за да си гарантираш по-голяма успеваемост накрая - при избора на победителя. Виж докъде са я докарвали някои от кандидат-космонавтите тук. Наградата е подготовка за звездна експедиция в базата на NASA в пустинята Мохаве, САЩ.

80kmtospace е в Google Play и в Apple Store

Писмо в бутилка
mixhibit_640
Ето ти връзка с хората от ново поколение. Провокирано от шизофренията на социалните мрежи, Mixhibit от Smirnoff с лека ръка лови най-представителните ти извадки от facebook, Instagram и Twitter, за да ги напасне в клип, с който да промотираш забавните си моменти.

На Mixhibit рамо му удрят най-вече световни и наши диджеи, което се подразбира заради духа, появяващ се след отварянето на въпросната бутилка с алкохол. И ако разгледаш страницата на приложението в интернет, първоначално ще си решиш, че става въпрос единствено за това да се види на какво си се направил пак в края на седмицата. Но пък всеки сам избира как да се покаже, нали. Виж как работи тук.

Mixhibit е в Google Play и в Apple Store

Текст Еди Колев / Фотография Васил танев (първата най-горе)

Харесва рока и чете Хемингуей. Въобще – артистична душа