След историята във Варна с трите скъпи пържоли, пардон, рибай стекове, ресторантьорите се обидиха, че не всички клиенти четат внимателно менютата им.
Собствениците на елитни заведения по морето се събраха и под благия поглед на Ричард Алибегов решиха, че ще приемат само клиенти, които са с висше образование.
Желателно е образованието да бъде в областта на математиката или инженерните науки, за да могат клиентите да сметнат колко ще им струва пържолата, а и каква част от нея ще достигне до чинията, тъй като цената е за сурово месо, а не за сготвено.
Ресторантьорите поставят и още няколко условия пред бъдещите си клиенти.
1. Да носят доказателство, че са били поне веднъж в живота си в ресторант, носител на звезда “Мишлен”. Това ще означава, че са готови да възприемат и платят високото кулинарно изкуство, което ще им бъде сервирано по родното Черноморие.
2. Да носят бележка от НАП за доходите и платените данъци.
3. Да имат чисто досие в социалните мрежи. Тоест да не са писали неща като “В Гърция е много хубаво и вкусно, обслужването е чудесно!” или пък “В България е скъпо, а персоналът е нелюбезен”.
4. Да нямат роднини по права линия, които живеят в Гърция, Турция или друга вражеска за нашия туризъм страна.
За улеснение на туристите елитните заведения, приели новите правила, ще бъдат обозначени на входа с малко копие на Роженския пилон - символ на българщината.
Автор: Дон Базилио
Още любопитни и полезни статии:
- 20 бързи въпроса към... Петар Шварц, китарист на ALI
- The RITZ Specialty Coffee: Перфектната симбиоза между дневно кафе и вечерен аперитив
- 5 места за кафе и чай в София, които ще ви очароват
- Кажи ни кой е твоят приятел и ще ти кажем какво да му подариш
- 20 бързи въпроса към... Мартин Михайлов
- Перфектната среща: 6 ресторанта в София с романтична атмосфера
- Spa Hotel Santé: В сърцето на Велинград, в прегръдките на природата
- Dalina: удоволствието да подаряваш
- Зимни бягства: 4 убежища в подножието на планините
- Ново вкусово измерение: Umami и тяхното Никей меню
Коментари