Седем винтидж реклами с нов живот в изложбата на 21 crew

icon
Sofialive.bg
Източник: Смирноф

Седем поп арт изображения, превърнали се в истинска емблема за Smirnoff през годините, вдъхновиха 21 личности в конспиративен арт проект. Актьори, певци, фотографи, илюстратори, стилисти решиха да пресъздадат в изложба по нов, модерен начин, някои от най-култовите реклами на марката. Основните действащи лица в екипа са илюстраторите Калоян Тошев, Иво Георгиев и Михаела Караджова, както и фотографът Ирина Иванова - Ирра

Арт проектът включва четири снимки и три илюстрации, които правят артистичен "кавър" на онези изображения, с които марката остава следа в поп арт културата. 

"Искахме нашата реклама да стане скандално яка. Вдъхновявахме се от оригиналите, пречупихме ги през погледа на 21-ви век и пресъздадохме 4 класически визии в съвременни модни фотографии. Фотографиите придават фешън излъчване на класически комбинации - водка с портокалов сок и дълга червена рокля, например. Прическите, стайлингът и гримът са вдъхновени от 60-те и 70-те години на миналия век, но са пречупени през модерния поглед на 21-ви век. Аз, заедно с Антония Йорданова (стайлинг), Георги Петков (коса) и Красимира Петрова (грим), дадохме воля на артистите в себе си и показахме своя прочит на емблематичните реклами на Smirnoff", споделя фотографът Ирина Иванова - Ирра. Ето какви са и изображенията, създадени от нейният екип.

Арт конспираторите виждат и символика в числото 21, залегнало в концепцията - тя включва 21 участника, осъществява се през 2021 година, а в игра в Инстаграм ще бъдат раздадени 21 награди (може да следите за игрите в Инстаграм - тук, и Фейсбук - тук). А любимият коктейл на всички забъркани в изложбата е направен по емблематичната и скандално добра рецепта 21 на Smirnoff, която се превръща в истинска революция за ценителите. 


Илюстрацията на Калоян Тошев

 

"Това че работя с голям и готин клиент като Smirnoff беше много интересно за мен. А задачата ми беше истинско предизвикателство: да пресъздам муле през моята призма, при положение, че рисуването на животни не е моята стихия. Това впрочем е първата реклама на бранда изобщо", споделя Калоян Тошев за неговата илюстрация. И допълва: "Намерих референции на мулета, все пак не всеки ден се сблъсквам с муле в софия. След кратко му изучаване започнах да със скиците. След като съгласувах скицата и със Smirnoff, след това остана оцветяване и светлосенки. Накрая добавих характерните за стила ми цветове и абстрактни форми. В тази творба включих и 3D елементи като чашата, бутилките и други".

"Интересното в проекта беше идеята за вдъхване на нов живот на нещо вече съществуващо. Предизвикателството тук е да успееш да запазиш всички елементи и цялостно излъчване на визията, но пресъздадени по друг, нов начин. Илюстрацията, с която допринесох е в изчистен, геометричен, векторен стил. Заложих на по-едрите елементи с по-малко детайл, но повече цветове и ясно изведени форми. Идеята ми беше да пресъздам свежестта и разнообразието по по-семпъл и по-модерен начин", споделя също илюстраторът Иво Георгиев.

Всичко най-интересно за изложбата и инициативите около нея може да следите ТУК.