Общата стойност на направените поръчки за първите 5 часа от кампанията е над 33 млн. лв.
- Тази година средната стойност на поръчките е 720 лв. и потвърждава, че клиентите възприемат кампанията като възможност за добри инвестиции в различни продуктови категории.
- В количките на клиентите се добавят средно над 3 продукта от различни категории.
- Първите продукти с доставка до автоматизираните шкафчета easybox могат да стигнат до клиентите днес.
През първите пет часа от началото на 11-ото издание на eMAG Black Friday клиентите поръчаха повече от 215 000 продукта на обща стойност 33,93 милиона лева от оферти на eMAG и 2 765 Marketplace търговци на платформата. Средно всеки клиент инвестира бюджет от 720 лева. Сред най-популярните продукти са телефони, пелени, перилни и почистващи препарати, кафе, съдове за готвене, телевизори, храна за домашни любимци, килими и домашен текстил, грижа за дома. Клиентите добавят средно над 3 продукта в пазарските си колички.
34,42% от поръчките, направени през първите 5 часа на кампанията, ще бъдат доставени до easybox. Картовите разплащания продължават да растат спрямо същия период на кампанията миналата година – 30,64% спрямо 26,91%. Поръчките, направени от мобилни устройства, са 51,94% от общия брой поръчки.
„Резултатите от първите пет часа потвърждават тенденцията за подготовка преди събитието: клиентите са обърнали внимание, подготвили са се предварително и сега вземат продуктите, от които се нуждаят, на добри цени. Все още има милиони продукти на склад за всякакви нужди, като 3 от 4 оферти, участващи в кампанията, са на най-ниската цена за годината за платформата eMAG*“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
eMAG Black Friday е и отлична възможност за предприемачите: 2 765 от Marketplace търговците на платформата са получили поръчки за 52 858 продукта само за първите 5 часа от началото на кампанията.
АКЦЕНТИ
„Златната секунда”– 8:49:34 ч. (98 поръчани продукти, на обща стойност 6 240,53 лв.)
Трите поръчани продукта с най-висока стойност са:
- Телевизор Sony BRAVIA OLED 77A95L, 77" (195 см), SmartGoogle TV, 4K Ultra HD, 100 Hz, class G (Model 2023) – 10 499,99 лв.
- Лаптоп Dell G16 7630 с Intel Core i9-13900HX (1.6/5.4GHz, 36M), 64 GB, 2 TB M.2 NVMe SSD, NVIDIA RTX 4070 8GB GDDR6 DLSS 3, Windows 11 Pro, Графит – 5 999 лв.
- Настолен компютър iMac 24" (2021), с процесор Apple M1, 24", Retina 4.5K, 8GB, 512GB SSD, 8-core GPU, Silver, RO KB – 3 399,99 лв.
Някои поръчки на необичайни оферти:
- Ваучер на стойност 1 000 лв. и втори безплатно на същата стойност за ползване на кемпер под наем в Camperisimo
- Златно кюлче Metalor, 24 K, 5 г, чистота 999.9 ‰
- Пакет 3 нощувки за двойна икономична стая за до 2 възрастни в „Мадара Парк Хотел” – курорт Златни Пясъци, 4 звезди, all-inclusive
eMAG Black Friday доставки
- Първите продукти с доставка до автоматизираните шкафчета easybox могат да достигнат до клиентите днес.
- Всички поръчки за кампанията се планира да бъдат доставени до 2 декември.
Първите 5 часа на eMAG Black Friday 2023 – ключови цифри:
- Поръчки на 215 000 продукта, равняващи се на 33,93 милиона лева за първите 5 часа от старта на кампанията.
- 2 765 Marketplace търговци регистрираха поръчки.
- 52 858 продукта бяха поръчани от Marketplace търговци на платформата.
- Поръчките, направени от мобилни устройства, са 51,94% от общия брой поръчки.
Топ продуктови категории – бройки продадени продукти от категорията:
- Телефони – 5 019 бр.
- Пелени и аксесоари – 23 298 бр.
- Перилни и почистващи препарати – 14 924 бр.
- Кафе – 9 353 бр.
- Съдове за готвене – 7 738 бр.
- Телевизори – 5 835 бр.
- Храна за домашни любимци – 5 709 бр.
- Килими и домашен текстил – 5 135 бр.
- Грижа за дома – 5 065 бр.
- Електрически четки за зъби – 4 659 бр.
Топ продукти – бройки поръчки:
- Кафе на зърна Lavazza Crema e Aroma, 1 кг – 3 238 бр.
- Капсули за пране ArielAllinOne PODS MountainSpring, 2x72 бр., 144 пранета – 3 205 бр.
- Пелени Pampers Premium Care XXL Размер 4, 9-14 кг, 174 бр. – 3 047 бр.
- Душ гел Bioderma Atoderm, 1000 мл – 1 597 бр. п
- Тиган Tefal Simple Cook, 26 см – 1 249 бр.
- Гел пяна BiodermaABCDerm, 1000 мл – 1 020 бр.
- Капсули за съдомиялна Finish Ultimate All in 1, 2x50 броя, 100 измивания – 1 000 бр.
- Офис стол KringFit, ергономичен, мрежа, регулируема височина, механизъм за накланяне, черен – 898 бр.
- Кафе на зърна Lavazza Qualita Oro, 1 кг – 763 бр.
- Кафе на зърна Julius Meinl Trend Caffe CremaIntenso, 1 кг – 649 бр.
Области в страната с най-голяма средна стойност на направените поръчки:
- Ямбол – 946 лв./клиент
- Смолян – 577 лв./клиент
- Добрич – 552 лв./клиент
- Благоевград – 546 лв./клиент
- София-град – 539 лв./клиент
- Русе – 518 лв./клиент
- Пловдив – 504 лв./клиент
- Варна – 499 лв./клиент
- Стара Загора – 497 лв./клиент
- Враца – 490 лв./клиент
eMAG Black Friday има над 1 000 000 оферти, подходящи за всички нужди, с 3 от 4 оферти на най-ниската цена за годината за платформата eMAG*. eMAG Black Friday ще продължи през целия ден, като клиентите имат на разположение широка гама продукти, както и гъвкави решения за плащане, включително разсрочено, с 0% лихва.
*Продукт, чиято продажна цена на eMAG Black Friday е най-ниската за периода от 1 януари до 17 ноември 2023 г., ще бъде отбелязан със специален бадж „най-ниска цена за годината“. Отнася се само за продукти, предлагани на платформата на еMAG за посочения период и не включва референции към цени на търговци извън платформата eMAG.
Още любопитни и полезни статии:
- Празник на българския вкус в BILLA със специална селекция от местни продукти
- Fanta® и Warner Bros Pictures обявяват партньорство по случай премиерата на филма „Бийтълджус Бийтълджус“
- 5 любопитни факта и подходящите храни за финалите на европейските първенства по футбол
- Защо „стампот“ е важен за Евро 2024?
- 5 тайни на безупречния френски стил
- BILLA България получи най-високото отличие за социална отговорност на VI Progressive Awards 2024
- Мултидисциплинарният фестивал Ritual Gatherings акостира на Южното Черноморие за 6-то поредно издание
- eMAG пуска Genius абонамент в България с безплатна доставка и ексклузивни оферти
- Основно ръководство за покупка на лентов шлайф
- Starbucks България прави още една важна стъпка към ефективно опазване на околната среда
Коментари