България, 9 август 2024 г. - Fanta® и Warner Bros. Pictures обявяват глобално партньорство по случай премиерата на дългоочаквания филм „Бийтълджус Бийтълджус“, който ще дебютира в кината на 6 септември 2024 г. В духа на закачливия демон, Fanta® и Warner Bros. Pictures се обединяват, за да поднесат намигване от „задгробния живот“ на потребителите по целия свят.
Fanta® призовава Бийтълджус с нова лимитирана серия дизайни – „Fanta® Beetlejuice“, като на опаковката на продукта са изобразени главните герои от филма. Новите опаковки ще бъдат налични за ограничен период от време и ще предлагат емблематичен дизайн, вдъхновен от „Бийтълджус”.
Пълната гама опаковки с участието на героите от „Бийтълджус Бийтълджус“ включва: Fanta® Портокал и Fanta® Портокал без захар – Астрид (изиграна от Джена Ортега), Fanta® Shokata – Лидия Дийтс (изиграна от Уинона Райдър), Fanta® Tropical – Долорес (изиграна от Моника Белучи) и Fanta® Лимон – Бийтълджус (изигран от Майкъл Кийтън). Продуктите разполагат с QR код, който ще може да бъде сканиран за достъп до ексклузивни физически и дигитални изживявания.
Нищо не може да ни развълнува за предстоящия Хелоуин така, както пътуване до Уинтър Ривър, където три поколения от семейство Дийтс се завръщат и съвсем скоро животът им се преобръща с главата надолу, след като порталът към задгробния живот се отваря. Скоро се очакват неприятности и в двете реалности, защото, веднъж призован, е само въпрос на време преди Бийтълджус да отприщи запазената си марка - ХАОС!
Хелоуин е от малкото празници, на които можете да забравите за задълженията, които често идват с другите празници през годината. Този „страховит“ ден дава възможността да изберете празнични активности според собствените си желания – от това какво да правите до това с кого да прекарате деня. Тази година Fanta® предизвиква света да „призове страшния вкус на Fanta“ и предлага нови начини да отпразнувате Хелоуин – с ексклузивен достъп до най-очаквания филм за сезона – „Бийтълджус Бийтълджус“– и чрез серия от потребителски активации през септември и октомври.
Дана Нусбаум, Изпълнителен вицепрезидент, световен маркетинг в Warner Bros. Pictures, коментира: „Развълнувани сме да ви представим неподражаемия и зловещо изобретателен „Бийтълджус Бийтълджус“, който пристига в кината през септември. Горди сме да си партнираме с Fanta® по дългоочакваното завръщане на героя на големия екран. Fanta® е брилянтен партньор и създаде креативна версия на своите продукти, които се съчетаха перфектно с емблематичното творение на режисьора-визионер Тим Бъртън.“
Ибрахим Салим Хан, вицепрезидент Глобална стратегия на Fanta, от The Coca-Cola Company добавя: „Развълнувани сме, че феновете ще се запознаят с нашата специална лимитирана версия на Fanta®, която не е за изпускане. Задават се още изненади от това емблематично партньорство, така че следете каналите ни за поредицата от изживявания на тема „Бийтълджус“, които ще бъдат обявени съвсем скоро.“
В допълнение към лимитираната серия дизайни, Fanta® ще даде възможност за достъп до виртуални и физически изживявания „Бийтълджус Бийтълджус“, достъпни чрез сканиране на QR кода от опаковката и чрез приложението Coca-Cola App.
Серията Fanta® Beetlejuice Beetlejuice вече е налична в търговската мрежа в България.
За повече информация за партньорството и кампанията „Призови страшния вкус на Fanta“ посетете https://www.coca-cola.bg
Още любопитни и полезни статии:
- Празник на българския вкус в BILLA със специална селекция от местни продукти
- 5 любопитни факта и подходящите храни за финалите на европейските първенства по футбол
- Защо „стампот“ е важен за Евро 2024?
- 5 тайни на безупречния френски стил
- BILLA България получи най-високото отличие за социална отговорност на VI Progressive Awards 2024
- Мултидисциплинарният фестивал Ritual Gatherings акостира на Южното Черноморие за 6-то поредно издание
- eMAG пуска Genius абонамент в България с безплатна доставка и ексклузивни оферти
- Основно ръководство за покупка на лентов шлайф
- Starbucks България прави още една важна стъпка към ефективно опазване на околната среда
- Виц за добро утро: Мъж и жена в Интернет
Коментари