TAKEAWAY.COM ОБЯВЯВА БЛАГОТВОРИТЕЛНА ТОМБОЛА ЗА СПЕЧЕЛВАНЕ НА ЕДИНСТВЕН ПО РОДА СИ ТОАЛЕТ НА КЕЙТИ ПЕРИ ОТ НАЙ-НОВАТА ИМ ТЕЛЕВИЗИОННА РЕКЛАМА “КОЙ КАЗА TAKEAWAY.COM?”
Динг-донг! Кейти Пери представя цял нов свят от вкусове, а Takeaway.com дава шанс на феновете ѝ да притежават дреха, носена от самата нея в последната им реклама “Кой каза Takeaway.com”, като всички събрани средства ще отидат за благотворителна кауза на World Central Kitchen
Линк към страницата на томболата
Takeaway.com дава на феновете си и тези на Кейти Пери шанс да притежават закачлив тоалет, носен от Кейти в новата реклама “Кой каза Takeaway.com”, като всички приходи от кампанията отиват за World Central Kitchen, благотворителна организация, посветена на каузата да осигури храна в отговор на хуманитарни, климатични и обществени кризи.
Феновете могат да се сдобият с всичко: от бюстието с форма на маруля на Кейти до роклята, която черпи вдъхновение от сиренето, като вземат участие в благотворителната томбола тук от сега до 1 август 2022 г. Предлагат се общо шест тоалета, като всички от тях са създадени в характерния закачлив и цветен стил на Кейти, включително:
- Рокля с маргаритки
- Пижамата със захарен памук
- Ice Box парка
- Бюстието маруля
- Рокля сирене
- Диско тоалет
Някои от красивите дрехи са проектирани от един от любимите дизайнери на Кейти Пери, Хедър Пикиотино, и артикулите, единствени по рода си, ще пристигат при новите си притежатели с удостоверение, че са участвали в снимките, което ще бъде подписано от самата Кейти.
Takeaway.com обединява сили с благотворителната организация World Central Kitchen, която работи неуморно, за да осигури храна на нуждаещите се по целия свят, и ще дари всички събрани средства, за да помогне на тяхната дейност. World Central Kitchen е първа на фронтовата линия в борбата с глада и до днес е сервирала повече от 70 милиона ястия на хора, засегнати от природни бедствия и други кризи. World Central Kitchen не само работят за изграждането на устойчиви хранителни системи с локални решения, но програмите за устойчивост на благотворителната организация укрепват сигурността на храните и храненето, като обучават готвачи, развиват практики за готвене на чиста храна и помагат на малките хранителни предприятия. Тези, които искат да дарят за благотворителната организация извън търга, могат да посетят donate.wck.org.
Говорейки за сътрудничеството си с Takeaway.com, поп сензацията, Кейти Пери, казва: „Не само, че успяхме да създадем страхотно видео и закачлива песен, но Just Eat Takeaway.com също раздава някои от лудите тоалети от снимачната площадка, като всички приходи от тях отиват до World Central Kitchen. Така че някой късметлия наистина може да изживее сценариите на видеото - и да хапва сандвич, докато е във ваната!”
Разван-Луциан Борс, ръководител на маркетинга на Takeaway.com в България казва: „Партньорството с Кейти във връзка с нашата нова телевизионна реклама „Кой каза Takeaway.com“ беше фантастично! Като част от партньорството, сега сме готови да направим доставка като никоя друга до дома на няколко късметлии. Най-хубавото е, че всички събрани средства ще отидат за World Central Kitchen, благотворителна организация, чиято мисия и отлична работа са в съответствие с нашите ценности.
Хосе Андрес, основател на World Central Kitchen, добавя: „Ние сме много благодарни на Takeaway.com и на Кейти, че избраха да ни подкрепят, присъединявайки се към нашата борба да осигурим на всеки топло ястие, когато се случи бедствие. С тази подкрепа, World Central Kitchen може да продължи да доставя храна на общности, изправени пред кризи по целия свят и да бъде там за семействата, които имат най-голяма нужда от нея.
Суперфеновете ще се радват да чуят, че могат да закупят неограничен брой токени, което означава, че имат неограничен брой шансове да спечелят облекло по свой избор. Късметлиите ще бъдат информирани на 15 август 2022 г. и ще се свържат с тях по имейл, за да организират тяхната много специална доставка.
Новата телевизионна реклама на Takeaway.com дава поглед към света на Кейти, нейните изкусни тоалети и влечение към модата, а сега феновете могат да станат част от всичко това с доставка направо до дом. Пълната реклама може да се види тук:
Takeaway.com и Кейти Пери | Кой каза Takeaway.com
Още любопитни и полезни статии:
- Ученици могат да изкарват 1 300 лв. в BILLA
- eMAG Black Friday 2024: Спестявания за над 29 милиона лева и 37% клиенти Genius
- Празник на българския вкус в BILLA със специална селекция от местни продукти
- Fanta® и Warner Bros Pictures обявяват партньорство по случай премиерата на филма „Бийтълджус Бийтълджус“
- 5 любопитни факта и подходящите храни за финалите на европейските първенства по футбол
- Защо „стампот“ е важен за Евро 2024?
- 5 тайни на безупречния френски стил
- BILLA България получи най-високото отличие за социална отговорност на VI Progressive Awards 2024
- Мултидисциплинарният фестивал Ritual Gatherings акостира на Южното Черноморие за 6-то поредно издание
- eMAG пуска Genius абонамент в България с безплатна доставка и ексклузивни оферти
Коментари