Мета вселена, добавена и виртуална реалност. Вероятно всички сме чували за тези понятия и те, със сигурност, ще намерят място в портфолиото на Betway казино България. Тези технологии обаче все още са далеч в бъдещето, а основният фокус на произвеждащите хазартно съдържание компании ще бъде съвсем друг – добавянето на повече социална обвързаност.
Шалва Букия, продуктов директор на Spribe (производител на хитовата игра Авиатор), споделя: „Мултиплейър интерактивните игри са единствения начин за казино индустрията да се пребори с останалите конкуренти от индустрията за забавление“.
Традиционно, играенето на слот игри и игри на маса е самотно занимание, в което трудно можем да включим нашия приятелски кръг. Играчите просто отварят любимото си заглавие и започват да въртят барабаните докато не достигнат задоволителна печалба, или пък не привършат с депозираните пари.
Това изживяване обаче вече не е достатъчно и казино операторите експериментират с различни продукти, за да могат да привлекат милениълите и поколението Z към своята аудиторията. Betway казино предлага няколко лайв игри (Крейзи тайм, Монополи и т.н.), но можем да очакваме още повече подобни заглавия в близките месеци.
Хората искат да прекарат свободното си време в по-социални инициативи, където да намират нови приятели и да си взаимодействат с останалите играчи. Точно от това се възползват социалните медии, месинджър апликациите, както и електронните игри.
Жаждата за подобно съдържание се засили по време на ковид пандемията, когато хората трябваше да останат затворени в своите домове. Точно по това време, мултиплеър казино игрите натрупаха своята популярност и лоялна аудитория. Хората просто се нуждаеха от повече комуникация.
Този тренд продължава и в днешни дни, когато най-лошите аспекти от пандемията вече са зад нас. Нещо повече, той има потенциална да промени изцяло казино индустрията.
Просто погледнете увеличената популярност на казино игрите на живо, където играчите си комуникират посредством чат на живо. Те вече са във всеки казино стрийм и са играни поне веднъж от почти всеки играч. Именно това са и сред най-популярните игри в сайта на Betway България.
На голям интерес се радват и краш игри като Авиатор. Те комбинират елементи от видео геймплей, където крайният резултат зависи от уменията на играчите. Освен всичко, в едно раздаване участват голям брой играчи, които са в непрестанно взаимодействие.
Точно този тип краш игри, осигуряващи възможност за участие на множество играчи, са първата стъпка, която ще направи казино преживяването далеч по-социално.
На този етап, производителите искат да засилят връзката с клиентите и да се опитат да ги образоват за новите възможности в индустрията. Залагащите, все по-често, ще имат контрол на резултата от играта. Слотовете ще скъсят дистанцията до мобилните и видео игри. Те ще бъдат все по-завладяващи, а играчите ще имат думата през цялото време.
Традиционните слот игри, като сравнение, предлагат пасивно изживяване, където играчите просто натискат бутона Старт и чакат да видят дали печелят или губят.
Но мултиплейър, интерактивните казино игри са само началото. Веднага щом виртуалната реалност и мета вселената могат да се стриймват безпроблемно, те също ще бъдат вклинени в продуктите на онлайн сайтовете за залози.
Това отваря огромни възможности за онлайн казината да се превърнат в наистина завладяващ дигитален свят, в който играчите за преоткриват множество вплетени продукти. Включително и възможността да си взаимодействат с останалите играчи от онлайн казино средата, както и да играят едновременно на едни и същи продукти.
Естествено, подобна визия би се реализирала след поне десетилетие, но провайдърите вече правят опити за имплементирането на 3D и Виртуална реалност в традиционните казина. За сега, успехите са лимитирани, но възможностите необятни.
Едно е сигурно, предпочитанията на клиентите не спират да се променят, а новите генерации ще изискват застъпването на социалния елемент в интернет залозите. Ако искат да ги привлекат на своя страна, хазартните оператори трябва да са готови да отговорят на тези нужди. Началото е дадено, но възможностите за комуникация имат сериозна възможност за иновации и разширение.
Краш игрите са перфектна начална точка, но спецификите им не дават отговор, как социалния елемент от залозите ще бъде прехвърлен към традиционните казино продукти. Едва ли, наличието на общ част ще бъде достатъчно. Операторите трябва да се ангажират и с мащабни маркетингови кампании, за да представят продуктите си в най-добра светлина към повече хора, които не са запознати с магията на хазарта. Това включва и по-задълбочена работа с различните афилейт сайтове, които са успели да създадат своето дълбоко обвързано гейминг Комюнити, свързващо по специален начин своите играчи.
Провайдърите желаят да работят върху краш игрите и да им дадат шанс да се преборят за вниманието на младите поколения. За това обаче ще бъде нужен много по-различен продукт. Всички сме запознати с проблемите, които изпитват подрастващите с концентрацията. Игрите трябва да позволят повече активности и това ще се случи.
Казано накратко, онлайн казино игрите трябва да включват повече социално взаимодействие. Ако някой е осмели да направи промяната в България, можем да ви гарантираме, че това ще бъде казиното на Betway.
Още любопитни и полезни статии:
- Безопасност на пътя по време на зимните празници: как да осигурим комфортно и сигурно пътуване?
- Сравнение на поколенията: По-бързи, по-силни и по-гъвкави ли са днешните спортисти?
- Предимствата на големите гардероби: Повече място, повече стил
- Енергийна ефективност у дома с конвектори Adax – Как да намалите разходите?
- Какви ползи предлага онлайн пазаруването на оръжия?
- Как да подсилим имунната система на децата през есента и зимата?
- 7 иновативни решения за малки бани
- Проектиране и изработка на мебели по поръчка в София
- Как да изберем подходящи продукти за проблемна кожа?
- Astratex споделя как правилното бельо повишава самочувствието
Коментари